Plaisir Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Har en fil med upplösningen 624x336 och vill ha som störst 320x240 Hur ska jag gå tillväga? Finns det något vettigt program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Eh, virtualdub ftw.. :| sen typ.. in i filters.. och.. resize.. yesh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Ultra Mobile 3GP Video Converter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 19 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Eh, virtualdub ftw.. :| sen typ.. in i filters.. och.. resize.. yesh Testade 3gp först men eftersom att jag inte hittade någon fungerande version som inte behövdes köpas hämtades VirtualDub hem och jag är kär! Fungerade utmärkt och felfritt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Testade 3gp först men eftersom att jag inte hittade någon fungerande version som inte behövdes köpas hämtades VirtualDub hem och jag är kär! Fungerade utmärkt och felfritt! Sen om du har divx eller xvid eller nån annan najs codec så välj den som komprimerings val så blir de pew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts