Pico Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Dagens klädsel: Jeans, t-shirt, tröja. Dagens vill ha: Pengar. Dagens planer: Gå till skolan, få viktiga papper, luncha. Dagens person(er): Keith Richards. Dagens inspiration: Rolling Stones - Shine a Light Dagens humör: Trulig. Dagens låt: Redan nämnd. Dagens citat: "Jag såg Gud onanera." Dagens prestation: Gått upp tidigt. Vad åt du senast? En banan. Vad sa du senast? "GOD MORGON!" Dagens favoritkläder: Ganska onödig fråga egentligen. Dagens favoritgrupp/artist: Stones, antagligen. Dagens tre favoritsaker: iPod, tillknycklad hundralapp i jackfickan ... tandborste. Vad ska du göra härnäst? Duscha och lurka järnet på /x/. Något du ser fram emot: Lunch. Vad har du i glaset?: Loka Citron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 (redigerad) Dagens klädsel: JeaShorts svart tröja Dagens vill ha: Pengar. Dagens planer: Jobba Dagens person(er): - Dagens inspiration: - Dagens humör: Glatt Dagens låt: - Dagens citat: "Den som blir glad åt lite har mycket att vara glad åt." Dagens prestation: Gått upp tidigt. Vad åt du senast? En talrik fil Vad sa du senast? Kan du flytta dig från datorn j*vla hippie. (till min arbetskamrat som ser ut som en vit bob Marley) Dagens favoritkläder: - Dagens favoritgrupp/artist: - Dagens tre favoritsaker: - Vad ska du göra härnäst? Surfa på internet till klockan 10:00 Något du ser fram emot: Att få åka hem efter jobbet klockan 19:00 Vad har du i glaset?: Kaffe och mjölk Redigerad 19 augusti, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Dagens klädsel: Gråa kalsonger med små döskallar på, oknäppta bruna cargo byxor, svart t-shirt och munkjacka. Dagens vill ha: Coca Cola Light och stenciler så jag har något att göra. Dagens planer: Städa lite med hjälp från mor, handla cola och kanske se på en Star Wars film. Dagens person(er): Jonathan Davis. Dagens inspiration: http://glowynddark.deviantart.com/art/Shar...nverse-55840579 Dagens humör: Bittert trött. Dagens låt: Falling Away From Me - KoRn Dagens citat: - Dagens prestation: Jag kontaktade highlights.nu om en sak. Prestation för mig. Vad åt du senast? Morotsbröd igår kväll. Vad sa du senast? "Ja, sätt dig." till hunden. Dagens favoritkläder: Converse skor. Dagens favoritgrupp/artist: N.E.R.D. Dagens tre favoritsaker: Coca Cola Light, KoRn, Converse. Vad ska du göra härnäst? Klia mig på armbågen och dra igång musik. Något du ser fram emot: Coca Cola Light. Och ett mail från Highlights.nu Vad har du i glaset?: Inget. Snart har jag saft i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Dagens klädsel: Jeans och randomtjörja(det är ju lov nu). Ska duscha snar så då byter jag till något annat Dagens vill ha: grillad mat Dagens planer: kanske köpa ett busskort men det regnar Dagens person(er): Ni gtasajtare än så länge Dagens inspiration: - Dagens humör: Ganska bra förutom regnet Dagens låt: - Dagens citat: - Dagens prestation: Ska kanske städa rummet och rengöra tv:n Vad åt du senast? 2 st tunnbröd Vad sa du senast? mmmm eller joooo (när morsan ringde) Dagens favoritkläder: - Dagens favoritgrupp/artist: - Dagens tre favoritsaker: tvspel snes, dator och mat(har ju just vaknat) Vad ska du göra härnäst? kanske äta något eller göra något random som faller i mig Något du ser fram emot: Vara med kompis(om det blir så) Vad har du i glaset?: har inget glas just nu(blir väl lite mjölk till maten snart(om det blir någon mat)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Dagens klädsel: En handduk Dagens vill ha: Min lön Dagens planer: Ingen plan. Sitta hemma och vara sur och elak Dagens person(er): Njaaa. Vi slår till med Tikki Dagens inspiration: Min lillasyster Dagens humör: Vare sig glad eller arg Dagens låt: Herbrightskies - Roses Dagens citat: UPP ME'REJ Dagens prestation: Jag duschade. Ja, jag är lat. Vad åt du senast? Citronjättar igår kväll Vad sa du senast? Nej tack Dagens favoritkläder: Random mjukisbyxor och en stor fet tröja. Dagens favoritgrupp/artist: Herbrightskies Dagens tre favoritsaker: Dator, TV och min lillebrors PS3 Vad ska du göra härnäst? Klä på mig Något du ser fram emot: Nix Vad har du i glaset?: Ingenting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Dagens klädsel: Jeans, vit/grön nike t-shirt, munkjacka. Dagens vill ha: Pengarna jag drömde om. Dagens planer: Slappa, leka lite i photoshop. Dagens person(er): - Dagens inspiration: Dom korta tiderna på min skola. Dagens humör: Glad, sömnig. Dagens låt: Ananda Shake - Disco Dancer Dagens citat: "Vadå, små gubbar som springer runt dricker te och sprutar på varandra?" Dagens prestation: Gått upp mycket tidigt. Vad åt du senast? Bigmaaac. Vad sa du senast? "Ni är hundar!" Dagens favoritkläder: - Dagens favoritgrupp/artist: Ananda Shake. Dagens tre favoritsaker: Mobilen, pengarna i fickan, datorn. Vad ska du göra härnäst? Duscha och lurka järnet på /x/. Något du ser fram emot: Helgen, Left 4 Dead. Vad har du i glaset?: Vatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Dagens klädsel: Ett slitna gamla jeans, en gul t-shirt och ett par trasiga svarta strumpor. Dagens vill ha: Jag vill ha tillbaka min Xbox.. Dagens planer: Att lyssna sönder på mina nya skivor jag köpt. Dagens person(er): Amanda Jenssen Dagens inspiration: Um... dunno Dagens humör: Bitter Dagens låt: Hallelujah Dagens citat: "I'd rather be with the person who would always be there for me" Dagens prestation: Gått ut. Vad åt du senast? Schnitzel Vad sa du senast? Schnitzel Dagens favoritkläder: Mina nya skor Dagens favoritgrupp/artist: Amanda Jenssen Dagens tre favoritsaker: iPod, mastercard och iTunes Vad ska du göra härnäst? Möblera om rummet Något du ser fram emot: Min Xbox <3 Vad har du i glaset?: Har inget glas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gasoline Kiss Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 (redigerad) g Redigerad 6 juli, 2009 av Gasoline Kiss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Dagens klädsel: Flipflops, jeans, rödsvartrandig T-shirt från HM, jacka som jag köpte för 10:- på en second-hand-butik i Emmaboda. Dagens vill ha: Kaffe Dagens planer: Att gå till skolan. Dagens person(er): Månskära, höheho Dagens inspiration: Det gamla nerlagda varvet på Djurgården! Dagens humör: Sol i sinne, brun inne. Mmmmm! Dagens låt: Edith Piaf - Je Ne Regrette Rien Dagens citat: "Det här är precis som den gången mormor fick en bänk och en burk sylt över sig .. tror jag." Dagens prestation: Att undvika säkerhetsvakter på varvet. Vad åt du senast? Åh .. öh .. tror jag tog någon tugga av en macka på morgonen. Vad sa du senast? "Aa, det blir bra, tjarå!" Dagens favoritgrupp/artist: Alphabeat och Edith Piaf Dagens tre favoritsaker: Min kamera, varvet, Månskära Vad ska du göra härnäst? Ska träffa en vän som åker iväg till Tyskland. Ska väl spela biljard och dricka öl. Något du ser fram emot: Se ovan. Vad har du i glaset?: Kolsyrad fun light-saft. Mums. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Dagens klädsel: Mörkblåa jeans, Dr. Denim, bandthirt, kofta Dagens vill ha: Pengar Dagens planer: Åka skateboard, städa. Dagens person(er): Förhoppningsvis folk att skata med. Dagens inspiration: Dagens humör: bra, som vanligt. Dagens låt: The Faint - Mirror Error Dagens citat: "oh my lol" Dagens prestation: Vaknat Vad åt du senast? 3x lingongrova med skinka och ost, värmd i micro Vad sa du senast? vi hörs senare, hejdå Dagens favoritkläder: En 90tals adidasclassicjacka jag hittade i gaderoben. Dagens favoritgrupp/artist: The Faint, Ratatat Dagens tre favoritsaker: Skateboard, Dator, ?? Vad ska du göra härnäst? Ringa ett par samtal Något du ser fram emot: Pengar Vad har du i glaset?: Oboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Dagens klädsel: Diesel mörkblåa jeans. Rosa t-shirt. Vindjacka från JC. Dagens vill ha: Tid. Dagens planer: Öppna presenter, spendera tid vid datorn och spela CS. Dagens person(er): Petter, Ingela. Dagens inspiration: Skola. Dagens humör: 60 % Dagens låt: Paramore - Let The Flames Begin Dagens citat: Alldeles för många bra. Dagens prestation: Att jag och Petter använde ett sådant där silverflat som bricka. Vad åt du senast? Smörgåstårta. Vad sa du senast? Snart. Dagens favoritkläder: Jeans. Dagens favoritgrupp/artist: Paramore. Dagens tre favoritsaker: Mobil, schema. Vad ska du göra härnäst? Surfa. Något du ser fram emot: Helg. Vad har du i glaset?: Pärondryck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 (redigerad) Dagens klädsel: Svart klasströja, jeans och tubsockar. Dagens vill ha: Sex Dagens planer: Vila inför löpträning ikväll.. Dagens person(er): Stefan Holm :/ Dagens inspiration: Internet Dagens humör: Lugn och sansad Dagens låt: Vera - Naken in min säng Dagens citat: "Han har sin tränare som pappa" Dagens prestation: Ryssen i höjdhoppet. Vad åt du senast? Flingor och mjölk med lingon Vad sa du senast? "Cyan" Dagens favoritkläder: Svart linne och jeans på scen. Dagens favoritgrupp/artist: Metalllica Dagens tre favoritsaker: Hockeyklubban, skridskorna och kuken i handen. Vad ska du göra härnäst? Käka middag Något du ser fram emot: Kvällens träning Vad har du i glaset?: Oboy Redigerad 19 augusti, 2008 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Dagens klädsel: Trosor, bh. Dagens vill ha: Något att göra. Dagens planer: Noll. Dagens person(er): Jag. Dagens inspiration: /B/ Dagens humör: Uttråkad Dagens låt: The Flashbulb - Vicious Circle Dagens citat: fitta Dagens prestation: Uhm, jag skaffade D-color förut. Vad åt du senast? Godis Vad sa du senast? Det minns jag inte Dagens favoritkläder: Rushifells tröja Dagens favoritgrupp/artist: The Flashbulb Dagens tre favoritsaker: Cola light, Rushifells tröja, och tröjan igen. Vad ska du göra härnäst? Fappa Något du ser fram emot: Fappa Vad har du i glaset?: Cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Dagens klädsel: Blå jeans, svart billabong t-shirt, svarta björn borg kallingar, svarta strumpor o en röd race A-head keps. Dagens vill ha: Ett paket cigg o en platta öl Dagens planer: Umgås med folk. Dagens person(er): Svamp-Svensson, kjell, morsan o my brother. Kanske fler, vem vet? Dagens inspiration: Dagens humör: Jovars Dagens låt: Bully boys - White pride Dagens citat: Dagens prestation: Vad åt du senast? Stekt potatis med hemgjord biff. Vad sa du senast? Jävla korsdrag! Dagens favoritkläder:De ja har nu. Dagens favoritgrupp/artist: Bully boys Dagens tre favoritsaker: Pengar, energi dryck, datorn. Vad ska du göra härnäst?: vet inte Något du ser fram emot: Att köpa cigg Vad har du i glaset?: Energi dryck från euro shopper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
päronpung Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Dagens klädsel: cheap monday jeans, random svart hood-tröja från new yorker. Dagens vill ha: Operation Flashpoint 2. Dagens planer: sov nyss 2 timmar, ska äta nåt sen spela ArmA. Dagens person(er): Roland. Dagens inspiration: jameslikecoulter. Dagens humör: vet inte, trött. Dagens låt: Oasis - Live Forever Dagens citat: - Dagens prestation: åt frukost. Vad åt du senast? frukost. Vad sa du senast? "sjärt." Dagens favoritkläder: överst. Dagens favoritgrupp/artist: Oasis. Dagens tre favoritsaker: Busskort, 360-handkontroll, hårspänne. Vad ska du göra härnäst? 3:an. Något du ser fram emot: Skola imorgon. Vad har du i glaset?: inget atm, cola snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Dagens klädsel: Mysbrallor, linne, Sonic Syndicate-tröja. Dagens vill ha: En skönare kudde Dagens planer: Fixa mig mat och sitta vid datorn Dagens person(er): En nederländare som fixade Slipknots nya album åt mig. Dagens inspiration: - Dagens humör: Glad, trött. Dagens låt: Slipknot - Child of Burning Time Dagens citat: - Dagens prestation: Tog mig ur sängen och gick ut på stan'! Vad åt du senast? En salamipizza Vad sa du senast? "Gör så" Dagens favoritkläder: Det jag har på mig! Mysigt! Dagens favoritgrupp/artist: Slipknot! Dagens tre favoritsaker: - Vad ska du göra härnäst? Läsa igenom en WoW-application Något du ser fram emot: Skolan, otroligt nog. Vad har du i glaset?: Ica's Tropiska Frukter-läsk, smarrigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 (redigerad) Dagens klädsel: Svarta jeans, svart T-shirt och en svart munkjacka. Dagens vill ha: Ledigt. Dagens planer: Sitta vid datorn. Dagens person(er): Min kompis, lillebrorsan och mamma. Dagens inspiration: Färgen svart. Dagens humör: Vädigt trött. Dagens låt: Guns N Roses-Welcome to the Jungle. Dagens citat: "Skolan är tråkig!" Dagens prestation: Ingen. Vad åt du senast? En glass. Vad sa du senast? "Nej." Dagens favoritkläder: ? Dagens favoritgrupp/artist: Guns N Roses. Dagens tre favoritsaker: Cykeln, en stol och Team Fortress 2. Vad ska du göra härnäst? Jag vet inte. Något du ser fram emot: Att få GTA IV. Vad har du i glaset?: Mjölk. Redigerad 19 augusti, 2008 av vicecitylife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Dagens klädsel: Mysbrallor och t-shirt med nåt tryck Dagens vill ha: puss <3 Dagens Kvällens planer: bläa framför tvn/datorn Dagens person(er): Uhm, hjälpte till på en möhippa så de får bli den blivande bruden Dagens humör: Glad Dagens låt: The Ting Tings - That's Not My Name Dagens citat: Dagens prestation: Min, som chaufför på möhippan Vad åt du senast? Fleskpannakaka (kolla upladdaren ) Vad sa du senast? ses där då. Dagens favoritkläder: Mys Dagens tre favoritsaker: Laptop, erika, mobil Vad ska du göra härnäst? eta glasssss Något du ser fram emot: glassss Vad har du i glaset?: glassss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Dagens klädsel: En färgglad piké, beige byxor och strumpor som é blå. Dagens vill ha: Cigafuckingretter. Dagens planer: Äta en smörgås och åka och köpa cigaretter. Dagens person(er): Mina klasskamrater. Dagens inspiration: Sole and The Skyrider Band Dagens humör: Trött som ett jävla as. Jag ha sovit ända sedan jag kom hem klockan fyra men är fortfarande stentrött. Dagens låt: Sole and The Skyrider Band - Stupid Things Implode on Themselves Dagens citat: "jo, johannes är jag men du kan kalla mig för eminem" Dagens prestation: Vad åt du senast? Pasta med köttfärssås. Vad sa du senast? "nepp" Dagens favoritkläder: cannabis-tröjan och ett par andra beige byxor. Dagens favoritgrupp/artist: Sole and The Skyrider Band Dagens tre favoritsaker: MP3-spelaren, klassen, ettorna. Vad ska du göra härnäst? Ta mig en liten smörgås. Jag kanske onanerar efter det. Något du ser fram emot: Min jävla smörgås och cigaretter. Vad har du i glaset?: Ingenting men snart O'boy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 (redigerad) Dagens klädsel: Mörkblå/svarta jeans, grå quicksilver ziphoodie med svarta ränder Dagens vill ha: D: Dagens planer: Sova om nån timme Dagens person(er): Johan Dagens inspiration: Personerna på spotify Dagens humör: Varierande Dagens låt: Nightwish - Last of the Wilds Dagens citat: D: Dagens prestation: Pangat hs Vad åt du senast? Fransk korvgryta Vad sa du senast? kommer inte ihåg D: (nej jag sa inte det, jag kommer inte ihåg) Dagens favoritkläder: En av snubbarna från spotify hade rätt snygga kläder Dagens favoritgrupp/artist: Avenged Sevenfold Dagens tre favoritsaker: n0lle-brickan, mp3-spelaren och mp3-spelaren Vad ska du göra härnäst? Slacka Något du ser fram emot: TTG-labb imorn (nej det är inte en laboration, det är en fest) Vad har du i glaset?: Te (i koppen då, men vafan, har ju inget i glaset) Redigerad 19 augusti, 2008 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts