Renard Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Nu är det så att jag behöver SP2 för att kunna installera senaste versionen av iTunes till min iPod Nano. Men Windows Update vägrar installera SP2 på min dator så jag undrar om någon vet var man kan ladda ner SP2 utanför Windows Update. Jag har Googlat runt men har inte hittat någon bra sida. Snälla hjälp mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 OffT: Har du köpt en iPod nano nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Har du SP1? Isf kan du ladda ner SP3 direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 seperat? klick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Tack för svaren! Men jag hittade ett ställe där man kunde ladda ner SP2 . Nu återstår det bara att fatta hur man överför låtar till iPoden. Jag lägger till låtar i biblioteket, matar ut men låtarna ligger inte i iPoden när jag sen tittar efter? någon som vet vad jag gör för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts