Addddde Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Är det nån som vet hur man lägger in skins till gubben på GTA SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 (redigerad) Jag tror du måste använda dig av 1-3 program, åtmonstone "IMG Tool" som finns att ladda ner HÄR, sedan får du googla runt lite eller gå in på någon moddingsida. Jag har själv problem med motorcykelskins och vet inte hur man gör, har rätt program (tror jag) men det finns inte så bra instruktioner.. Hoppas det hjälpte lite. Eller kolla om du finner någonting här: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=29669 Redigerad 18 augusti, 2008 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 (redigerad) Jag tror du måste använda dig av 1-3 program, åtmonstone "IMG Tool" som finns att ladda ner HÄR, sedan får du googla runt lite eller gå in på någon moddingsida. Jag har själv problem med motorcykelskins och vet inte hur man gör, har rätt program (tror jag) men det finns inte så bra instruktioner.. Hoppas det hjälpte lite. Eller kolla om du finner någonting här: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=29669 Jag vill ge dig ett tips. För att modda fordon så kan du använda Gta Garage Mod Manager. Ett otroligt lätt program. OBS, du borde veta först att .txd filer är texturer till fordon och .dff är modeller till fordon. Sedan behöver du dom speciella handlings raderna för det du ska modda. 1. Leta upp den bil du vill ha, höger klicka och göra backup 2. Höger klicka igen och välj Manual mod installer. 3. Nu fyller du i dom rader som ska ersättas. Te.x fick du med en txd fil så letar du upp den i 'TXD Textures' samma för dff filerna i 'DFF model'. 4. Alla rader som du fick med (oftas i readme) ska du då kopiera in till rädd coloum i programmet. OBS, alla fält behövs inte fyllas i. Hoppas detta hjälper. Säg till om du har frågor. Redigerad 19 augusti, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Om jag minns rätt. 1. Ladda ner GTA SA imgtool. www.google.com 2. Öppna "player.img" 3. Byt ut det klädesplagg du vill ha utbytt, mot det det nedladdade kräver att du gör. Annars kan det bli lite fel, byta fel byx-texturer med något annat = Textures get messed up. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
splitx Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 När jag installerar GGMM Så får jag "TXD Corrupt" vad e fel kan någon sjicka en hel? TXD fil tack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts