Jump to content

Övergångssignaler är kristen propaganda

P-C
 Share

Recommended Posts

Varför korset har en religiös betydelse för mig?

För att det nämns i bibeln, för att den används av kyrkan etc. Det är helt enkelt en religiös symbol.

Och dessa religiösa människor som är troende till 100% hittade på handen för att sprida Jesus budskap (för dom som vet om det). Dom har inte hittat på att handen är betyder det där utan att handen ska representera betydelsen.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle mycket väl kunna påstå att Hitta.se´s logga LogoTest_1038914_0.gif betyder hitta livets rätta väg. Man följer den runda kanten tillsammans med Jesus. När man har gått hela cirkeln så har man kommit till gud! HALLELUJA en religös symbol enligt mig! Det är vad Hitta.se´s loggo betyder.

Hohohahaha! :mf_doof:

Heter själva knappen det?

Nej. :P

Det där klippet var verkligen sjukt roligt, otroligt svårt att ta det seriöst. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur fan ska man kunna gå över vägen, man får helt enkelt gå brevid övergångstället!

Lite mer från aftonbladet...

Eller så letar du efter äldre övergångsknappar där man bara trycker in en knapp. Finns några kvar där jag bor. :wacko:

Btw, får betyda vad det vill för dem, jag har ingen lust att bli påkörd bara för det har ett symboliskt värde för några kristna människor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor