Maimstream Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Varför korset har en religiös betydelse för mig? För att det nämns i bibeln, för att den används av kyrkan etc. Det är helt enkelt en religiös symbol.Och dessa religiösa människor som är troende till 100% hittade på handen för att sprida Jesus budskap (för dom som vet om det). Dom har inte hittat på att handen är betyder det där utan att handen ska representera betydelsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Mjah, handen var ju till för att visa att man ska trycka på knappen från början, maim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Mjah, handen var ju till för att visa att man ska trycka på knappen från början, maim Sluta nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 (redigerad) Nu måste vi byta leverantör av övergångställekanppar också Vad heter det? Redigerad 19 augusti, 2008 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Nu måste vi byta leverantör av övergångställekanppar också Vad heter det? Frälsare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Frälsare. Heter själva knappen det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Heter själva knappen det? Japp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Jag skulle mycket väl kunna påstå att Hitta.se´s logga betyder hitta livets rätta väg. Man följer den runda kanten tillsammans med Jesus. När man har gått hela cirkeln så har man kommit till gud! HALLELUJA en religös symbol enligt mig! Det är vad Hitta.se´s loggo betyder. Hohohahaha! Heter själva knappen det? Nej. Det där klippet var verkligen sjukt roligt, otroligt svårt att ta det seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Ateist som jag är så ska jag sluta trycka på alla knappar hädanefter för det kan betyda nått med jesus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Ateist som jag är så ska jag sluta trycka på alla knappar hädanefter för det kan betyda nått med jesus! Du är ju måttligt kristen om du tror att något händer som har med Jesus att göra om du gör en viss sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Konstigt att man inte är troende... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Ateist som jag är så ska jag sluta trycka på alla knappar hädanefter för det kan betyda nått med jesus! Hur fan ska man kunna gå över vägen, man får helt enkelt gå brevid övergångstället! Lite mer från aftonbladet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Hur fan ska man kunna gå över vägen, man får helt enkelt gå brevid övergångstället! Lite mer från aftonbladet... Eller så letar du efter äldre övergångsknappar där man bara trycker in en knapp. Finns några kvar där jag bor. Btw, får betyda vad det vill för dem, jag har ingen lust att bli påkörd bara för det har ett symboliskt värde för några kristna människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Finns det någon tråd på Flashback om det här? Länka gärna i så fall. (Jag har sjukt svårt för att navigera på det forumet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Ateist som jag är så ska jag sluta trycka på alla knappar hädanefter för det kan betyda nått med jesus! Fjantigt. Bara för att det betyder mycket för de anställda på Prisma Teknik behöver det inte betyda något för dig. Firar du högtider? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Finns det någon tråd på Flashback om det här? Länka gärna i så fall. (Jag har sjukt svårt för att navigera på det forumet) https://www.flashback.info/showthread.php?t=726933 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Haha! "Detta företag existerar till 100% på grund av Guds nåd, resten är min förtjänst". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Haha! "Detta företag existerar till 100% på grund av Guds nåd, resten är min förtjänst". , vilket gott skratt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Fjantigt. Bara för att det betyder mycket för de anställda på Prisma Teknik behöver det inte betyda något för dig. Firar du högtider? Njet inte jag, men päronen mina gör det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3160467.ab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts