Renard Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Hej . Nu är det så att jag har lite svårt att välja vilken iPod Nano jag ska välja då det finns tre olika generations. För mig står det mellan second och third generation. Jag är ju mest intresserad av en bra musikspelare och inte så intresserad av videos. Men third generation är ju billigare än second fast third kan spela upp videos också vilket verkar lite fishy, så nu vänder jag mig till er. Vilken anses vara den bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 (redigerad) Har inte andra generation slutats producera? Kan ju vara därför det är dyrare. Jag hade en iPod Nano 2nd Gen innan, den var helt okej. Simpel & bra. Nu har jag en iPod Nano 3rd Gen, känns grymmare, snyggare, fortfarande lika simpel. Jag hade valt en 3rd Generation, billigare, snyggare och spelar videon. Redigerad 18 augusti, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts