MyStiC Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 He/she/it = +s n00b Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 He/she/it = +s n00b ((...men om du skriver "the best" utan att specificera vad som är 'the best' (trots att du menade he/she/it), är det - såvitt jag vet - standard att mena plural. Exempel - "Sometimes, even the best (ones) fail." ..och ditt 'an' såg du att Mystic rättade också?)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 ((...men om du skriver "the best" utan att specificera vad som är 'the best' (trots att du menade he/she/it), är det - såvitt jag vet - standard att mena plural. Exempel - "Sometimes, even the best (ones) fail." ..och ditt 'an' såg du att Mystic rättade också?)) Sätter jag till s så är det helt uppenbart att jag menar he/she/it . Och det såg jag, kommenterade det dock inte eftersom det var mer eller mindre ett slarvfel eftersom jag skriver "a" automatiskt, och sen kopierade jag det rättstavade ordet. Skulle jag skrivit ordet själv istället för att kopiera skulle jag lagt dit ett "+n -> an" mer manuellt. Och jag ser inte ett jävla internetforum som ett modersmåls/svenska-prov, Ska fast konn skriv åp männ dialekt schennar så foltche får slut klag, kva tror ni je betär tå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Sätter jag till s så är det helt uppenbart att jag menar he/she/it . Snarare saknad kunskap om det engelska språket. My point of view. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Och jag ser inte ett jävla internetforum som ett modersmåls/svenska-prov, Det är väl mer att du ska ge fan i att rätta andra om du gör fel själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 (redigerad) Det är väl mer att du ska ge fan i att rätta andra om du gör fel själv. Det vet jag, och tyvärr var jag inte den enda i den här situationen. Och världen har aldrig behövt gå under p.g.a. några jävla stavfel. Det skrivs 100 (om inte mer) stavfel här dagligen och jag råkar skriva 1 och, nåja.. Hela forumet är emot mig, ändå vidare? Jag försöker mitt bästa för att skriva ett nästan helt oanvändt språk för mig. 97% av det jag skriver varje vecka är inte på "Standardsvenska/Rikssvenska", och den där lilla 3% som är kvar, är det jag skriver här på forumet. Och inom den där lilla 3% så råkade jag skriva några stavfel, betyder det att jag är störd i huvudet? Antagligen.. Well... Svenskar är svenskar. Slut disskuterat. Redigerad 20 augusti, 2008 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Jag använder dämpningspapper i vissa fall, men inte för att slippa bli blöt om baken, utan för att dämpa ljudet bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Och världen har aldrig behövt gå under p.g.a. några jävla stavfel. Ge fan i att rätta små skitfel då... -- Några roliga namn på det förresten? Jag har alltid kallat det plumspapper. (Det var så min pappa kallade det när han gav mig idén) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts