Mathias Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Varje gång. Btw...plumspapper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Haha, intressant.. Seriöst, intressant Jag som trodde jag var den ända som använde denna teknik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 (redigerad) Inte alls, det är DUBBEL slösning på dyrt toalettpapper, plumset utgör ett megastort plask som tvättar rumpan ren och då behövs inget papper alls jämfört med att först ta en bit papper som tar BORT plasket och sedan måste man använda ÄNNU mer papper för att rengöra arslet. Så nej, jag använder inte dämpningspapper.. (Inte av den anledningen utan för att jag inte finner det nödvändigt) Edit: OOPS, jag trodde jag var på första sidan och fann inte instruktionen..men jag använder inte papper till nummer två heller Redigerad 19 augusti, 2008 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Vote: Bara ibland (eller vad det nu var) Använder det hemma hos folk osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Edit: OOPS, jag trodde jag var på första sidan och fann inte instruktionen..men jag använder inte papper till nummer två heller Inte? Blir det inte kladdigt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Alltså, här i Sverige så nej men i USA där vattnet nästan nuddar arslet är det ett måste. Synd att slösa så mycket papper bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Inte alls, det är DUBBEL slösning på dyrt toalettpapper, plumset utgör ett megastort plask som tvättar rumpan ren och då behövs inget papper alls jämfört med att först ta en bit papper som tar BORT plasket och sedan måste man använda ÄNNU mer papper för att rengöra arslet. Så nej, jag använder inte dämpningspapper.. (Inte av den anledningen utan för att jag inte finner det nödvändigt) Edit: OOPS, jag trodde jag var på första sidan och fann inte instruktionen..men jag använder inte papper till nummer två heller Du är nog en av dom få i världen som gör så. Testa att vika två rutor och torka dig efter plasket en gång. Du ska se att det finns kvar. Det är ju inte direkt som om bajsplumset kommer med automatisk rövborstning, lcd-tv och 22" guldfälgar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Alltid två pappersbitar. Storleken på dem kvittar, bara det är två stycken. ( ) That's right! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Du ska se att det finns kvar. Det är ju inte direkt som om bajsplumset kommer med automatisk rövborstning, lcd-tv och 22" guldfälgar. Inte? Jag som alltid fått känslan av att det sprutas upp ett flertal 22'' guldfälgar i röven när det plumsar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Inte? Jag som alltid fått känslan av att det sprutas upp ett flertal 22'' guldfälgar i röven när det plumsar. You're wrong! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Haha, intressant.. Seriöst, intressant Jag som trodde jag var den ända som använde denna teknik. I smell an inuendo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Jupp. Däremot blir det lätt stopp i toan då. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Alltså, här i Sverige så nej men i USA där vattnet nästan nuddar arslet är det ett måste. Synd att slösa så mycket papper bara. Det är ju tvärtom! Eftersom vattnet är så högt i amerikanska toaletter plaskar det inte, men det gör det i våra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 I smell an inuendo! Are you sure that you are not smelling a innuendo? Because sometimes even the best fails. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Are you sure that you are not smelling a innuendo? Because sometimes even the best fails. När du rättar någon kan det vara bra att inte själv ha några fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Are you sure that you are not smelling an innuendo? Because sometimes even the best fail. Correction. Noob. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Inte? Blir det inte kladdigt då? Nej, det är vatten som stänker, likadant vatten som du duschar dig med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Nej, det är vatten som stänker, likadant vatten som du duschar dig med Det är ju inte som att nån sitter med en högtrycksspolare och spolar in i röven på dig när det plumsar till lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Nej, det är vatten som stänker, likadant vatten som du duschar dig med Jag menade inte riktigt så, men aja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Correction. Noob. He/she/it = +s n00b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts