VenoM Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Aldrig. Inte ofta det skvätter upp vatten, och om det gör det så är det ju bara att torka bort i samband med att man torkar sig i skåran, vilket man gör i vilket fall som helst. Eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Skapar det inte istället en stilig bajsrand på porslinet? Det händer sällan, mitt bajs är rätt så hårt och inte så himla kladdigt. Men när det väl gör det så får man ta till bajsborsten och skrapa bort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Det händer sällan, mitt bajs är rätt så hårt och inte så himla kladdigt. Men när det väl gör det så får man ta till bajsborsten och skrapa bort det. Okej. Jag ska nog lämna den här tråden nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Okej. Jag ska nog lämna den här tråden nu. Så farligt är det ju inte. Vekling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Det händer sällan, mitt bajs är rätt så hårt och inte så himla kladdigt. Men när det väl gör det så får man ta till bajsborsten och skrapa bort det. Bajsborsten? Jag brukar bara använda toapapper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Bajsborsten? Jag brukar bara använda toapapper. Skrapar du bort bajset för hand med toapapper? :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Att avföring fortfarande är roligt alltså.. Jag finner hela den här tråden vansinnigt roande. Speciellt de senaste posterna! Är det verkligen så tråkigt här, att man ska göra en tråd om toalettvanor? ^^ Då vill jag ha trådar om: "Vad gör du när du duschar" "Vad gör du precis efter du låst hemdörren?" "Vad gör du medans datorn startar?" "Vad gör du medans du pratar i mobiltelefon (alternativ trådlös hemtelefon)" Har vi inte haft sådana trådar här redan? http://www.inspiredofspirit.com/joomla/forum/style_emoticons/default/hmm.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Skrapar du bort bajset för hand med toapapper? Ööh..mjoo... Men det brukar inte vara så mycket, ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Ööh..mjoo... Men det brukar inte vara så mycket, ju! Men t..t..tä..tänk om toalettpappret går sönder och du råkar nudda med fingret? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Men t..t..tä..tänk om toalettpappret går sönder och du råkar nudda med fingret? Vatten+Tvål=YAAY! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Ööh..mjoo... Men det brukar inte vara så mycket, ju! Haha, det här är ju sjukt. Har du aldrig tänkt på vad toaborsten används till? Jag avundas ditt mod. http://www.gtastunting.net/forums/style_emoticons/default/ajajaxh5.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Haha, det här är ju sjukt. Har du aldrig tänkt på vad toaborsten används till? Jag avundas ditt mod. http://www.gtastunting.net/forums/style_emoticons/default/ajajaxh5.gif Haha. Faktiskt så har alltid trott att toaborsten är till för att pressa ner pappret när det blir stopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 (redigerad) Haha. Faktiskt så har alltid trott att toaborsten är till för att pressa ner pappret när det blir stopp. Redigerad 18 augusti, 2008 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Haha. Faktiskt så har alltid trott att toaborsten är till för att pressa ner pappret när det blir stopp. HAHAHAHAHAHAHA! :lol: Ååååh! ------ Förövrigt så använder jag inte dämppapper, skiter bara hemma och då kan jag plumsa bäst jag vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Haha. Faktiskt så har alltid trott att toaborsten är till för att pressa ner pappret när det blir stopp. Nix, har provat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Haha. Faktiskt så har alltid trott att toaborsten är till för att pressa ner pappret när det blir stopp. Hahahaha, jag skrattar fan åt det där natthumor för fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Är detta verkligen en loungetråd? Hade passat lika bra i allmänt. Sant. *FLYTTAD* (Yay, nu slipper jag se fanskapet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 (redigerad) Mhm, började med det för inte så länge sedan. Var hos en kompis, släppte en ubåt som skvätte och lät som jag vet inte fan vad det var som kom ut. Mycket lät det i alla fall och det blev lite blött på skinkorna. Sen när jag kom ut så stod pappan i hallen och glodde på mig lite väl mycket, antagligen så hörde han väl ljuden. Har även en tendens att glömma dämpningspappret i extrema fall, då försöker jag "svinga" bajset så det landar på porslinet i toalettstolen för att sedan glida tyst ned i vattnet. Skapar det inte istället en stilig bajsrand på porslinet? Det händer sällan, mitt bajs är rätt så hårt och inte så himla kladdigt. Men när det väl gör det så får man ta till bajsborsten och skrapa bort det. Haha. Faktiskt så har alltid trott att toaborsten är till för att pressa ner pappret när det blir stopp. Nejnej. För sådant använder du en sugpropp! Redigerad 19 augusti, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Nej. Jag antar att jag skiter som en jävla prinsessa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Haha. Faktiskt så har alltid trott att toaborsten är till för att pressa ner pappret när det blir stopp. Jag brukar också använda den då det blir stopp! (Vilket blir ganska ofta då jag använder mer papper än vad jag egentligen behöver då jag ska torka mig..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts