KalleR Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Är detta verkligen en loungetråd? Hade passat lika bra i allmänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Aldrig någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Används enbart "borta", aldrig hemma. (Hemma är hemma, hos släktingar eller någon väldigt nära vän). Detta är inte för den del att jag inte ska bli blöt på baken, utan använder det mer som en ljuddämpare för plasket. Skämmigt ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Alltid. Det händer att jag glömmer ibland, då ångrar jag mig ordentligt efter första plumset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Standard.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Alltid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Jag lägger väl inga bestar helt enkelt. Pff, kvinna! Vote: Alltid, har gjort sedan något år tillbaka. Brukar ta ungefär fyra-fem rutor, och med en viss grace droppa pappersremsan så att den liksom 'ormar' sig över vattenlocket och täcker det mesta. Det är ganska vackert när det händer, egentligen. Toalettvanor skulle vara en intressant tråd, jag menar, ta bara frågan - Knycklar du eller viker du ditt toalettpapper? Läser du när du uträttar 'stora'? Om ja, vad? Själv viker jag. Jag var en 'scrunchare' tills jag såg ett avsnitt av Bröderna Fluff, när ett litet barn vek sitt toalettpapper, och det var då idén ingjöts i mig; jag hade aldrig ens tänkt tanken innan. Så jag testade, och - När man väl har börjat vika, villl man inte gå tillbaka. Det inger en känsla av ordning, av symmetri, och man har mer kontroll över torkningen med tre-fyra ihopvikta pappersrutor än med en slarvigt ihopknycklad pappersboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Toalettvanor skulle vara en intressant tråd, jag menar, ta bara frågan - Knycklar du eller viker du ditt toalettpapper? Läser du när du uträttar 'stora'? Om ja, vad? Själv viker jag. Jag var en 'scrunchare' tills jag såg ett avsnitt av Bröderna Fluff, när ett litet barn vek sitt toalettpapper, och det var då idén ingjöts i mig; jag hade aldrig ens tänkt tanken innan. Så jag testade, och - När man väl har börjat vika, villl man inte gå tillbaka. Det inger en känsla av ordning, av symmetri, och man har mer kontroll över torkningen med tre-fyra ihopvikta pappersrutor än med en slarvigt ihopknycklad pappersboll. Är det verkligen så tråkigt här, att man ska göra en tråd om toalettvanor? ^^ Då vill jag ha trådar om: "Vad gör du när du duschar" "Vad gör du precis efter du låst hemdörren?" "Vad gör du medans datorn startar?" "Vad gör du medans du pratar i mobiltelefon (alternativ trådlös hemtelefon)" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Alltid dämpningspapper! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Nej, jag har aldrig hört talas om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Aldrig hört talas om det, så jag har aldrig gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Är det verkligen så tråkigt här, att man ska göra en tråd om toalettvanor? ^^ Då vill jag ha trådar om: "Vad gör du när du duschar" "Vad gör du precis efter du låst hemdörren?" "Vad gör du medans datorn startar?" "Vad gör du medans du pratar i mobiltelefon (alternativ trådlös hemtelefon)" Men att bajsa är ändå något alla gör dagligen, men väldigt sällan pratar om! Det innehåller dessutom väldigt många olika delar i utförandet, och som vi redan läst i denna tråd försiggår det väldigt mycket intressanta ting och ritualer bakom WC-dörren. Och det är väl inget som stoppar dig från att göra de trådar du föreslog, bortsett från att det inte låter som att det finns så mycket diskussionsmaterial i dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Bara jag som får diverse äckliga bilder upp i huvudet och börjar bli förjävligt äcklad? nej, jag gör aldrig så. Får väl ta och testa någongång vid behov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Yes, alltid. Tanken är dock att det skall vara som ljuddämpare och inte plaskdämpare. Fast det dämpar väll båda delarna endå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Mhm, började med det för inte så länge sedan. Var hos en kompis, släppte en ubåt som skvätte och lät som jag vet inte fan vad det var som kom ut. Mycket lät det i alla fall och det blev lite blött på skinkorna. Sen när jag kom ut så stod pappan i hallen och glodde på mig lite väl mycket, antagligen så hörde han väl ljuden. Har även en tendens att glömma dämpningspappret i extrema fall, då försöker jag "svinga" bajset så det landar på porslinet i toalettstolen för att sedan glida tyst ned i vattnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Har använt dämpningspapper ända sen min far lärde mig uträtta mina behov på egen hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Mhm, började med det för inte så länge sedan. Var hos en kompis, släppte en ubåt som skvätte och lät som jag vet inte fan vad det var som kom ut. Mycket lät det i alla fall och det blev lite blött på skinkorna. Sen när jag kom ut så stod pappan i hallen och glodde på mig lite väl mycket, antagligen så hörde han väl ljuden. Har även en tendens att glömma dämpningspappret i extrema fall, då försöker jag "svinga" bajset så det landar på porslinet i toalettstolen för att sedan glida tyst ned i vattnet. Haha, fyfan, vidrigt! ----------------- Dämpar alltid när jag inte är hemma. Inte så kul om folket utanför tror att man släppt ner en kanonkula i toaletten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Mhm, började med det för inte så länge sedan. Var hos en kompis, släppte en ubåt som skvätte och lät som jag vet inte fan vad det var som kom ut. Mycket lät det i alla fall och det blev lite blött på skinkorna. Sen när jag kom ut så stod pappan i hallen och glodde på mig lite väl mycket, antagligen så hörde han väl ljuden. Har även en tendens att glömma dämpningspappret i extrema fall, då försöker jag "svinga" bajset så det landar på porslinet i toalettstolen för att sedan glida tyst ned i vattnet. Hahaha, fyfan vilken äcklig post. Glömde dämpningspapper tidigare idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Har även en tendens att glömma dämpningspappret i extrema fall, då försöker jag "svinga" bajset så det landar på porslinet i toalettstolen för att sedan glida tyst ned i vattnet. Skapar det inte istället en stilig bajsrand på porslinet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts