Amer-163 Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 wtf, ni som inte har gta, vf läsa topicen? och jag är både stolt o professionell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 wtf, ni som inte har gta, vf läsa topicen? och jag är både stolt o professionell Well, det fanns ett alternativ för oss som inte har spelet, det dög för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Jag har inte spelat GTA IV än, jag ska vänta på PC-versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 wtf, ni som inte har gta, vf läsa topicen? och jag är både stolt o professionell Gaah! Du gör mig fan arg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arwid Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Tro fan man spelar, GTA-spelen är inget man tröttnar på i första taget. Spelar GTA IV lite varje dag, och kör även san andreas och vice city nån gång i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 wtf, ni som inte har gta, vf läsa topicen? och jag är både stolt o professionell Haha du är ju bara för mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferrari Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Japp jag spelar fortfarande, fick spelet och PS3 i juli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 (redigerad) Jag har inte IV men hade jag haft det skulle jag fortfarande vara lika fashinerad utav att åka helikopter Tycker att åka helikopter i GTA är så himla kul, VC som SA Har lånat det i en månad en gång och att se allt från luften är skitcoolt! Redigerad 18 augusti, 2008 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 (redigerad) Får lite impulser då och då när man sneglar på 360:n att det vore kul med lite IV. Bara för att njuta av fysiken, friheten och möjligheterna och samla alla grejer för 100% Redigerad 19 augusti, 2008 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Gah, jag längtar som fan efter att dra in i diverse föremål med motorcykel för att sedan flyga runt som en trasdocka.. Jag kommer aldrig att tröttna på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Jag har börjat spelat mer sedan jag kom hem från semestern. Spelet äger ju ofcourse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Nej väntar på PC versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Vote: Bara online Tycker t.o.m. GTA3 var roligare att spela efter man klarat ut storyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kompis Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Jag spelar fortfarande lika mycket. Har inte klarat det ännu, spelar inte speciellt snabbt utan vill suga på karamellen så länge jag kan. Spelar hela kvällar och nätter när jag är ledig, det finns alltid någonting att göra eller upptäcka i Liberty City. Mitt bästa tips är att inte bara sno en bil och ge full gas mellan uppdragen för då missar man mycket. Ta tunnelbanan, taxi och spana in staden från taxifönstret. Upptäck olika delar. Sup med Packie och knulla med Carmen. Åk till Schottler och jaga judar. Spana in hamnområdet i Alderney och knuffa ner en snut i vattnet. Ta tuben till City Hall Station och gå ut på promenad och njut av utsikten och träffa horsebruden Marnie i parken där, gå vidare till shoppingdistriktet Suffolk och österut och njut av alla detaljer som finns precis överallt i stan. Bästa tipset alltså, lev dig in i staden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carl_Johnson Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 Har inte spelet ännu. Längtar till PC versionen, ska bli riktigt kul. PC är svårare att tröttna på då man kan modda spelet på alla möjliga sätt, och det känns friare rent allmänt. Enligt mig iallafall. *HOST* replay-funktion... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts