Grumpy Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Topicen säger det mest, spelar du fortfarande GTA IV nu 4-5 månader efter releasen? Själv så tröttnade jag nästan på en gång efter att jag klarat storyn för första gång, finns ju absolute INGET att göra, känns tomt och grått om man jämför med SA. För ungefär 1-2 månader sedan så tänkte jag köra storyn igen, men jag tröttnade när jag kom till uppdraget Snow Strom. Nu för tiden så spelar jag kanske 45 minuter/veckan och då blir det online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Självklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fjordor6 Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Jag har inte en klarat ut det en gång och har redan tröttnat.. men får hålla upp någon månad och sen upp på hästen igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Nej. Min kära Dualshocks L1 knapp är oanvändbar också så jag spelar knappt på PS3 för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtaÄger Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 jag fick gta IV för inte så längesen så jag spelar fortfarande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Haha lol, har inte ens börjat än VOTE: Har inte GTA IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Ibland. Sällan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Nej, jag spelar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 (redigerad) När jag spelar så spelar jag MP Oj såg inte att det fanns ett sånt alternativ, aja Redigerad 17 augusti, 2008 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Amer-163 Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 har inte ens klarat solo, det suger. spelar bara online har över 2 millioner online behöver 450.000 till rank 9. har 700.000 på deathmatch, är professionell spelare, adda mig, PSN: Easy-A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 har inte ens klarat solo, det suger. spelar bara online har över 2 millioner online behöver 450.000 till rank 9. har 700.000 på deathmatch, är professionell spelare, adda mig, PSN: Easy-A WWWÖÖÖÖÖÖW, dig måste jag adda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 har inte ens klarat solo, det suger. spelar bara online har över 2 millioner online behöver 450.000 till rank 9. har 700.000 på deathmatch, är professionell spelare, adda mig, PSN: Easy-A Du måste vara väldigt stolt... Och med din feta reklam till signatur behöver du nog inte begära att folk ska adda dig i varenda post du skriver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Jag själv kan inte ens köra over tha net. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 (redigerad) har inte ens klarat solo, det suger. spelar bara online har över 2 millioner online behöver 450.000 till rank 9. har 700.000 på deathmatch, är professionell spelare, adda mig, PSN: Easy-A Snälla... din signatur och ditt eviga tjat får mina ögon att blöda. Har inte spelet. Redigerad 17 augusti, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Spelar inte mer nä, har tröttnat. Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Har inte spelet ännu. Längtar till PC versionen, ska bli riktigt kul. PC är svårare att tröttna på då man kan modda spelet på alla möjliga sätt, och det känns friare rent allmänt. Enligt mig iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 17 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Har inte spelet ännu. Längtar till PC versionen, ska bli riktigt kul. PC är svårare att tröttna på då man kan modda spelet på alla möjliga sätt, och det känns friare rent allmänt. Enligt mig iallafall. PC version kommer antagligen var roligare, själv så längtar jag efter flygplan! Måste bara uppgradera burken först.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 PC version kommer antagligen var roligare, själv så längtar jag efter flygplan! Måste bara uppgradera burken först.. Kommer det flygplan till PC-versionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 17 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Kommer det flygplan till PC-versionen? Moddat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Mjo, det återstår dock att se i vilken utsträckning GTA IV går att modda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts