Renard Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Nu är det så att min morbror som dog förra året efterlämnade sig en hel del filmer som han laddat ner och bränt ut på skiva. Men problemet är att jag inte kan se filmerna på mitt PS2. Det går bara att titta på filmerna i datorn. Finns det något program som gör att man kan titta på dessa filmer även utanför datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Nu är det så att min morbror som dog förra året efterlämnade sig en hel del filmer som han laddat ner och bränt ut på skiva. Men problemet är att jag inte kan se filmerna på mitt PS2. Det går bara att titta på filmerna i datorn. Finns det något program som gör att man kan titta på dessa filmer även utanför datorn? du måste nog skaffa en ny DVD som tar emot DivX filer. för jag antar att det är de som är problemet faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Är det en film på en cd-skiva, flera filmer på en dvd-skiva, eller en film på en dvd-skiva? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 PS2 kan inte spela brända filmer eller icke europeiska. Chippa PS2:an och du kan se filmerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 (redigerad) Om du har en regionsfri DVD-spelare så ska det gå att spela de i den. Köpte min på Konsum för 200 kr. Den har aldrig strulat. Redigerad 17 augusti, 2008 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Om du har en regionsfri DVD-spelare så ska det gå att spela de i den. Köpte min på Konsum för 200 kr. Den har aldrig strulat. Han ville inte se dem på en dvd-spelare utan på sitt PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 (redigerad) Han ville inte se dem på en dvd-spelare utan på sitt PS2 Står inte i texten. Edit: Kanske det gjorde, väldigt kraspigt framfört i sånna fall. Skulle ändå bli billigare att köpa en billig DVD än att chippa sitt PS2. Redigerad 17 augusti, 2008 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Då får man väl ta och köpa en regionsfri DVD spelare då . Tackar för svaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Skulle ändå bli billigare att köpa en billig DVD än att chippa sitt PS2. Kostar det inte 100kr att chippa sin PS2 hos närmsta arab? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Kostar det inte 100kr att chippa sin PS2 hos närmsta arab? Då lär man inte få tillbaks en funkade PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Då får man väl ta och köpa en regionsfri DVD spelare då . Tackar för svaren. Prova på en annan dvdspelare, så du vet att det är det som är knaset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts