Maimstream Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Synd att inte Frasses finns någonstans söder om Nordpolen.Det finns ett Frasses här i Ödeshög (<-- NU vet jag vad använder den smileyn till) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Synd att inte Frasses finns någonstans söder om Nordpolen. Frasses finns här i Gävle, men jag bukar inte käka där så ofta efterom det är så jävla dyrt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Men särbarn, jag var metaforisk. Syftade på att Frasses dominerar i norrland, men finns bara lite sporaliskt i södra sverige. Närmaste Frasses från mig måste någ vara i Nässjö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Synd att inte Frasses finns någonstans söder om Nordpolen. Finns i Kalmar. Goda hamburgare men värdelösa pommes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Finns i Kalmar. Goda hamburgare men värdelösa pommes. Inget fel på deras pommes? Tycker dock dom har aningen små börjare (Är ju dock van vid Deluxemålet på max 2x150g). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Inget fel på deras pommes? Tycker dock dom har aningen små börjare (Är ju dock van vid Deluxemålet på max 2x150g). Jo, de är mjuka och sega, iallafall här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 1. MAX 2. Burger King 3. McDonalds Vote: Burger King Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Men särbarn, jag var metaforisk. Syftade på att Frasses dominerar i norrland, men finns bara lite sporaliskt i södra sverige. Närmaste Frasses från mig måste någ vara i Nässjö.Jag hajar, men jag ville bara skryta att det tar tio minuter på cykeln för mig att få en skitgod hamburgare. Jo, de är mjuka och sega, iallafall här.Blä. Håller med till 100%! på den. Hamburgarna är skitgoda iallafall men jag är typ ensam om att tycka om dom. Horungar i Ödeshög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Mcdonalds äter jag mest på men Burger king är godare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 (redigerad) Jag kan säga som så att jag är jätteglad över att McDonald's stängdes här i Ö-vik och istället flyttar Burger King snart in, ja det är sant! Burger King gör godare hamburgare och jag gillar deras stil. Men Max är ändå populärast här, eftersom där kan man vara på natten efter man pimplat bärs och börjat bli vrålhungrig! Redigerad 18 augusti, 2008 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Gillade Mcdonalds hamburgare om jag ska vara ärlig, men jag gillar faktiskt BK mer och är glad att dom ska ta över Men som sagt så är Max populärast här, finns inget godare än ett skrovmål när man är lite dragen sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Burger King! De finns dock inte här i stan... vi har "bara" Frasses och Max (också superbra för övrigt ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 (redigerad) Men särbarn, jag var metaforisk. Syftade på att Frasses dominerar i norrland, men finns bara lite sporaliskt i södra sverige. Närmaste Frasses från mig måste någ vara i Nässjö. Tyckte jag såg Frasses överallt i och påväg till skåne Max är min favorit av de som finns överallt i vårt vackra land, men av dessa är det solklart BK. Jag har ätit på donken i stan en enda gång, det är verkligen sämsta stället för snabbmat här. I like having it my way Redigerad 20 augusti, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts