KvaddadPadda Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Första, enda och senaste gången jag åt på McD var på Arlanda under sent 90-tal. Jag minns att jag blev ledsen (hey, jag var bara 6-7 år) för att hamburgarna var dåliga. Någon gång när jag har varit utomlands har jag ätit på BK, varit okej käk. När jag var på The Mars Volta i vintras åt jag på BK igen, och det var inte jättegott, men gick ner. (Jag väljer självklart Max före BK åtta dagar i veckan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Jag har nog bara ätit på Burger King en gång i mitt liv. Då var jag åtta-nio år. McDonalds har jag dock käkat mycket på och på senare da'r har jag inte alls gillat det. Hamburgarna känns helt svettiga och så fort man tar en tugga så hittar man något fel. Den enda gången McD duger är på fyllan. Då kan man äta vad som helst. Usch, jag har ett minnesbild på bara några sekunder från McDonalds, på fyllan. Jag sitter och mosar upp en hamburgare i munnen - på mannen som sitter i mitt knä. Otrevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Jag minns när hela allmänt var fyllt med sådana här pollar. Jag gillar inte någon av dem, för man blir inte mätt hur mycket man äter. Och även om man skulle känna sig mätt så släpper det efter tjugo minuter. Nej, jag äter alltid kebab när det är dags att "äta ute". Null vote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Utav dessa två föredrar jag Burger King framför McDonalds. Men annars så vill jag helst slippa. Men jag röstar på Burger King : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Usch, jag har ett minnesbild på bara några sekunder från McDonalds, på fyllan. Jag sitter och mosar upp en hamburgare i munnen - på mannen som sitter i mitt knä. Otrevligt. Själv tycker jag det var rätt mysigt, men hamburgaren var inget vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Jag har aldrig käkat på Burger King, men råkade rösta på McD ändå. En nullvote skulle det ha varit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Själv tycker jag det var rätt mysigt, men hamburgaren var inget vidare. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...t&p=1035203 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 VOTE: Burger King Tycker donken är otroligt låg kvailte. Även då McD är väldigt mycket mer större än BK. Men Buger King har goare hamburgare. Men vet inte vad jag ska säga: Om dom andra är så mycket bättre Badade i diskhon – fick sparken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gasoline Kiss Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Burger King! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 (redigerad) Fyfan var äckliga Mcdonalds burgare är! Åt där i sommras och jag lovar att det var de värsta burgarna i hela världen. Tackar vet jag mds och sibylla, där får man i alla fall riktiga hamburgare! Jag har aldrig ätit på Burger King så jag nullar. Redigerad 17 augusti, 2008 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Votade på: BK men skulle hellre ha lagt min vote på MAX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Vote : Burger King Burger King lever upp till sitt namn. Goda och varma burgare jämfört med McDonalds köldskadade och näringsfattiga burgare. Godare rent generellt. PS. Pommesfrites doppade i vaniljmilkshake är oslagbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 VOTE: Burger King Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 McDonald's Är inget större fan av BK, tycker köttet smakar helvete.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Varför finns inte Max och frasses med för? Jag hade valt max, men i det här fallet får det bli Burger king. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Inte käkat på BK sen det la ner i jkpg, vilket var 90-tal. Har dock inga dåliga minnen från BK och McD är något jag enbart besöker under höga alkoholkonsumptioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Vote: Burger King. Men helst äter jag på MAX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Vote: Burger King. Men helst äter jag på MAX Tror dom aldra flesta håller med om att MAX är sveriges i särklass bästa hamburgekedja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Burger King, endast vid få tillfällen jag äter där dock. Annars är det Frasses och Sibylla som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Burger King, endast vid få tillfällen jag äter där dock. Annars är det Frasses och Sibylla som gäller. Synd att inte Frasses finns någonstans söder om Nordpolen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts