Tux Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Vilken är din favorit? Do you love it? Or do you wanna have it your way Vote: Mcdonalds. Berätta gärna vad du gillar bäst hos Mcdonalds/Burger King. Cheeseburgern är nog de jag gillar bäst hos Mcdonalds! Finns säkert en sån här tråd men eftersom Allmänt delen har varit väldigt död så skiter jag fan i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Jag har inte ätit på Burger King sen min tripp till Australien, fast där nere heter det Hungry Jacks. Fast det är helt klart godare hamburgare där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Burger King allday, Men helst MAX! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferrari Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Burger King lätt, illa att vi inte har det i Växjö bara Mc Donalds och MAX och då är Donken bättre än MAX. Men allra bäst är kentucky Fried Chicken, åt det i Holland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Burger King ofc. Double cheese burger meal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Varför är inte mAx med? Jag röstar på Burger King. Käkade där när jag var på Liseberg, men det var inte så gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 (redigerad) Varför är inte mAx med? För att pollen inte handlar om bästa snabbmatskedja, man ska säga vad man föredar mellan McD och BK. Vote: Burger King Vill jag ha hamburgare så går jag till McDonald's, men jag älskar Burger Kings king wings! Redigerad 16 augusti, 2008 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Svårt val... eller inte. BK har dom godaste stripsen nånsin (godare än hemlagat, godare än nån annan vanlig restaurang) Köttet där är så jävla gott, allt där är så perfekt.. Mcdonalds... tja... grisiga flottiga hamburgare med äckligt kött och äcklig dressing osv, nej usch för MC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 (redigerad) Jag nullar. Hatar båda lika mycket. Hamburgare är inte gott. Bara när man gör dem själv. Men drar man ut på stan med polarna så blir det väl BK. McDonalds är så jävla äckligt ställe att vara på- Plus att jag såg ett inslag på tv om vad som händer där om nätterna. Fy fan för MC. Redigerad 16 augusti, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Vote: Burger King. McDonalds har jag bara dåliga erfarenheter av; halv-varma hamburgare, utspädd läsk, ibland varm läsk. Är jag tvingad att äta på McDonalds så blir det Chicken nuggets. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 McDonalds har jag bara dåliga erfarenheter av; halv-varma hamburgare, utspädd läsk, ibland varm läsk. Är jag tvingad att äta på McDonalds så blir det Chicken nuggets. Det är väl den sörjan som är värst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Vote: McDonalds. Cheeseburgarna är oslagbara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Det är väl den sörjan som är värst? Bättre än deras hamburgare enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Burger King allday, Men helst MAX! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Favoriten: Chiken börjer Donken. MEn votar BK pga dom har frächare och godare mat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Ingen av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Av dessa två, så helt klart Burger King. Jag är ingen militant Donken-motståndare, jag tycker at de serverar... relativt sjysst mat. Men det tippar över till BK's fördel; godare burgare, godare strips, och de känns bara fräschare. Vote: BK. Ska man dock bredda snabbmatsspektrumet dyker den slklara vinnaren upp; Max. Rediga, stora, men framförallt goda hamburgare som känns... Tja, nyttigare. Min kärlek bara blev större när jag på väg hem från Arvika stannade på en Max och såg deras omfattande miljöarbete, och det var inget "Nu ska vi hitta på en stämpel med ordet 'eco', 'organic' eller 'natural' för att hänga på Al Gore-trenden", utan det kändes verkligen som de brydde sig, och informerade om hur 'smutsigt' det är att producera nötkött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Mjo, knull vote för min del med (inte för att jag KAN rösta men iaf). Senast jag åt på McD var 2004 och BK kommer jag inte ens ihåg längre, det var troligtvis någon gång på 90-talet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Jag har nog bara ätit på Burger King en gång i mitt liv. Då var jag åtta-nio år. McDonalds har jag dock käkat mycket på och på senare da'r har jag inte alls gillat det. Hamburgarna känns helt svettiga och så fort man tar en tugga så hittar man något fel. Den enda gången McD duger är på fyllan. Då kan man äta vad som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Jag har bara ätit på BK två gånger, när vi var i London. Det finns inte här i närheten. (Linköping räknas inte som närheten Kebab!) Men där var burgarna gudomligt goda, är burgarna lika goda i Sverige som de är i England så är det en säker seger över McD. Men nu vet jag inte så jag nullar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts