Adriian Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Som namnet säger har jag problem med routern. För några dagar sen loggade jag in i den för att öppna portar men ändrade någon inställning jag inte skulle. Efter det slutade internet på mina prylar med trådlöst nätverk att fungera. Dom får kontakt med alla datorer på nätverket, men inte internet. Jag kan inte heller logga in på routern igen, får ingen kontakt med den. Jag kan alltså inte ändra tillbaka inställningen. Har ingen aning om vad jag ska göra. Hjälp uppskattas så fort som möjligt. Varken PS3 eller någon bärbar dator har internet, vilket börja bli riktigt irriterande. Routern är en Belkin F5D-7231-4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Som namnet säger har jag problem med routern. För några dagar sen loggade jag in i den för att öppna portar men ändrade någon inställning jag inte skulle. Efter det slutade internet på mina prylar med trådlöst nätverk att fungera. Dom får kontakt med alla datorer på nätverket, men inte internet. Jag kan inte heller logga in på routern igen, får ingen kontakt med den. Jag kan alltså inte ändra tillbaka inställningen. Har ingen aning om vad jag ska göra. Hjälp uppskattas så fort som möjligt. Varken PS3 eller någon bärbar dator har internet, vilket börja bli riktigt irriterande. Routern är en Belkin F5D-7231-4. Dom mesta hemma routrar kan man återställa genom en liten knapp. En otroligt liten knapp som man måste ha typ en nål för att trycka in. Det borde återställa din router ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 16 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Dom mesta hemma routrar kan man återställa genom en liten knapp. En otroligt liten knapp som man måste ha typ en nål för att trycka in. Det borde återställa din router ^^ Tack så mycket, det funkade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts