GTA3 freak Skrivet 14 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 (redigerad) MrWhooppee bil? Är det inte bättre med denna? Nej den är asful. Den som har skrivigt "SNUT" suger verkligen. Det är lätt att göra om polisbilarna till Mr Whoopee. Redigerad 14 mars, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 14 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 Nej den är asful. Den som har skrivigt "SNUT" suger verkligen. Det är lätt att göra om polisbilarna till Mr Whoopee. tack freakis... :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 tack freakis... :'( :'( Men jag skämta! Jag vet att det är du som har gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 14 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 Nä, jag tycker fortfarande att det vore grymmast med en glassbil (hur lätt det än e att fixa det). hmph Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 Nä, jag tycker fortfarande att det vore grymmast med en glassbil (hur lätt det än e att fixa det). hmph Det är ganska lätt. Byt bara ut police.dff mot mrwhoop.dff(vet inte riktigt vad den heter) och police.txd mot mrwhoop.txd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 dodo.dff ---> chopper.dff dodo.txd ---> chopper.txd Har nån testat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts