RavenE Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Det här är väl förresten något för Sverker Olofsson? "Ska det vara såhär?" "Står du och skrattar konsumenten rätt i ansiktet? Va? Ska det vara så? Är det så? Va?" *tar en tugga av Mc Big* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Kontaka både Plus och Aftonbladet direkt!! Alltså fyfan säger jag för MCD burgare och resturanger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Kontaka både Plus och Aftonbladet direkt!! Tror inte han kommer så långt utan bild, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Kontaka både Plus och Aftonbladet direkt!! Gråta ut i Aftonbladet. Hur typiskt är inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Gråta ut i Aftonbladet. Hur typiskt är inte det? Synd att Victoria inte dog. Vice hade kunnat visa begravningen i TV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Vem är det som alltid tuggar burgare men inte kommer nån vart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Synd att Victoria inte dog. Vice hade kunnat visa begravningen i TV. Fast nu är ju Vice inte en uppmärksamhets och mediakåt luder. Men vad vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Fast nu är ju Vice inte en uppmärksamhets och mediakåt luder. Men vad vet jag Hehe nej just det... Skall skriva till MC´s HQ och se vad jag kan få ut. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Vem är det som alltid tuggar burgare men inte kommer nån vart? Hahahahahahahahahhahahahahahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Fyfan! Var ju en för något år sedan som hittade bärfisar i en cheaseburgare Men fan vilken pang idé jag fick då. Om man skulle ta och köpa ett stort hamburger mål och ta hem det och sen lägger man i nå skit i burgaren, självklart äter man kanske halva först o resten, sen går man tillbaka och klagar så får man ut pengar sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Donken anställer ju vemsomhelst. Har nog ganska mycket att göra varför det är så vidrigt där. Det gör vilken snabbmatskedja som helst i princip. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
smiledude Skrivet 1 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2008 Jag har bojkottat McDonalds för länge sen. Får ångest direkt efter att jag ätit där.. Håller mig bara till MAX och i vissa fall BK Plus att min storasyster såg en Nya Zealändsk-dokumänterfilm om McDonalds när hon var i Australien.. Håll i er nu Där visade de hamburgerförpackningar i frysen som var över 10 år gamla, men som ändå inte hade gått ut i datum pga. att det var så mycket konserveringsmedel i dem. herre jä'vlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2008 Vice., hur gick det skickade du in något klagomål eller rann allt ut i sanden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2008 Vice., hur gick det skickade du in något klagomål eller rann allt ut i sanden? Lat som jag är hände inget. :/ Skall göra det nästa gång kanske. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 1 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2008 Lat som jag är hände inget. :/ Skall göra det nästa gång kanske. =) Nästa gång? Kanske!? om det blir en nästa gång stäm skiten ur dom säger jag, dessutom fan äter man på mcdonalds när man inte ens blir mätt på under 90kr , fast iofs kanske det bara är jag som äter som en häst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 Usch! Jag ska aldrig mer äta på McDonalds. Just därför äter vi norrlänningar på Frasses, Max, eller Burger King McDonald's göra sig icke besvär i våra städer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts