Vice. Skrivet 16 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 (redigerad) Fast en sådan behöver man ju inte äta på donk, finns faktiskt andra alternativ. Ja MAX: Började käka där för några månader sedan efter att BK, MC vs MAX tråden. Och jag erkänner, MAX ÄR bäst! Du ska i alla fall höra av dig till Aftonbladet tycker jag. TUGGUMMISNUSKCHOCK PÅ MCDONALDS Lundsbon Victor, 27, fick tuggummi i hamburgaren. "Jag känner mig oerhört kränkt" Nej, jag är seriös faktiskt. Ruggit sugen på att göra det. =D Du skulle ha bett om nya hamburgare (lagade vid uppsikt, förstås). Du har precis satt tänderna i någon annans tuggade tuggumi, och du skulle vilja ha en NY burgare, från SAMMA ställe?! Aldrig, aah aah not me, never... Redigerad 16 augusti, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 (redigerad) Lämna in till AB med en riktig snyfthistoria och sen stämmer du skiten ur mc! Redigerad 16 augusti, 2008 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Kom ihåg att nämna GTAsajten i artikeln. Fast dölj det på något sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Jag som åt 2 cheeseburgare i New York princip varje kväll efter flera timmar på stan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Fy vad äckligt! Ring aftonbladet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 fyfan asså! så sjukt groteskt! jag hade fotat, ringt dit tidningar och tv. sen hade jag stämt skiten ur dom och levt på dom pengarna resten av livet men sen de ngn skrev om hamburgarna va över 10år gamla och inte gått ut i datum det är ju groteskt! egentligen vill jag hålla mig borta från MCD nu, men deras cheeseburgare är dödligt good finns ingen hamburgare i världen som är godare än deras cheeseburgare! men den är för liten! tänk er en cheeseburgare i samma storlek som Big Tasty! a dream I tell you. I dream!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 (redigerad) Jag förstår egentligen inte varför en sån här händelse får folk landet över att sluta äta på McD. Utgår ni ifrån att personalen beter sig på samma sätt överallt, bara för att det är McD..? Ungdomar (ja, jag utgår ifrån att det var en ungdom som la dit tuggummit) som de som anställda där finns på var och varannan snabbmatskedja. Skulle myten om råttan i pizzan få er att sluta äta på pizzerior, t e x? Händelsen är förstås fortfarande äcklig, men det kommer knappast att hålla mig borta från McFeast. Redigerad 16 augusti, 2008 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Nasty! men jag bojkottar inte donken iaf, man kan ju undra hur manga spottloskor man tuggat i sig pa donken under aren. Och ni som snackar om att ni nu ska halla er till MAX eller BK, tror ni att donken ar en egen individ som lagger saker i maten aldeles sjalv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Kommer nog inte så långt utan tuggummit/bild, eh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Fan vad äckligt vice . Själv har jag ALDRIG haft problem på McDonalds när ja har ätit där. Dom senaste gångerna ja har ätit där har jag inte varit missnöjd med. Fast MAX är godare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Serri? Görre någe' om jag kommer över? Nejdå. Du är välkommen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Nasty! men jag bojkottar inte donken iaf, man kan ju undra hur manga spottloskor man tuggat i sig pa donken under aren. Och ni som snackar om att ni nu ska halla er till MAX eller BK, tror ni att donken ar en egen individ som lagger saker i maten aldeles sjalv? Donken anställer ju vemsomhelst. Har nog ganska mycket att göra varför det är så vidrigt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Nejdå. Du är välkommen. Fina fisken. Jag kommer så fort jag höjt sadeln på cykeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 (redigerad) Jag var med om en riktigt äcklig sak i Kalifornien 2005. Jag och mamma bestämde oss för att pröva donkens frukostburgare (hotellet hade bara muffins att erbjuda) så vi gick in på en närliggande McDonalds. När vi väl tar första tuggan av hamburgaren så upptäcker vi att den är fylld med något sött som liknade mandelmassa. Smaken satt i hela dagen och lukten kommer jag fortfarande ihåg. Ush Redigerad 16 augusti, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Hahahah, ja HU va hemskt! ...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 en gång va mina pommes kalla! det va läskigt! glömmer det aldrig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 En gång var det bajs på min hamburgare. Inte gnällde jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 en gång va mina pommes kalla! det va läskigt! glömmer det aldrig! Jaa, och en gång fick jag ingen ketchup, höll på att döö asså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Att lägga cannabis på cheeseburgare är alltid en hit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Det här är väl förresten något för Sverker Olofsson? "Ska det vara såhär?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts