spajdermän Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Har tittat på och funderat på laptop ett bra tag nu. Ska användas mestadels till skoljobb samt surfning, men även bildbehandling och lite spelande. Jag har kollat tunt lite både i butiker och på nätet och har fastnat lite för denna. Jag kan väl lite grann vad gäller datorer men inte alls mycket. Så nu hoppas jag på den välberesta gtasajtens hjälp. Ser den okey ut? Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Har tittat på och funderat på laptop ett bra tag nu. Ska användas mestadels till skoljobb samt surfning, men även bildbehandling och lite spelande. Jag har kollat tunt lite både i butiker och på nätet och har fastnat lite för denna. Jag kan väl lite grann vad gäller datorer men inte alls mycket. Så nu hoppas jag på den välberesta gtasajtens hjälp. Ser den okey ut? Tack på förhand Grafikkortet är väl inte det bästa, men det fungerar nog till lite äldre spel (spel från 71-06 that is) OBS: Jag vet inte särskilt mycket om datorer, så det är möjligt att jag har fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Lär duga fint till surfning och bildbehandling i låga upplösningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 18 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Tack för svaren, blev dock en annan iaf. Denna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Tack för svaren, blev dock en annan iaf. Denna "The page cannot be displayed" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 "The page cannot be displayed" Bildskärm : 15,4" Processor : Intel Core 2 Duo T5250 1,5Ghz Minne : 4GB DDR2 Informationslagring : 320GB 5400 RPM SATA, DVD-Super Multi with Dual Layer Kommunikation : Integrerad trådlås WLAN 802.11/b/g, 10/100/1000 Mbp/s integ på moderkort, 56Kb modem Grafik : Intel GM965 128mb delat grafikminne I/O-portar : 4 USB 2.0, 1 hörlursuttag, 1 mikrofonuttag, VGA, Firewire Ljud : Inbyggda högtalare Operativsystem : Windows Vista Home Premium Programvara : Vikt : 2,6Kg Mått : 367 x 27-35 x 262mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts