Jump to content

Firefoxflikar

Tweak
 Share

Recommended Posts

Klicka med scrollhjulet. :unsure:

^_^

Jag kanske var otydlig, men det är självklart det jag gör. :unsure: Då öppnas bokmärket i en ny flik och den öppnas. Jag vill att den bara ska lägga sig och vänta, så jag kan klicka vidare bland bokmärkena. Som det är nu stängs bokmärkelistan och fliken som är uppe är den jag klickade på med scrollhjulet.

Alltså. Låt säga att jag har forumet uppe. Jag vill gå in på google. Klickar med scrollhjulet på det bokmärket, och då skickas jag till google, som öppnats i en annan flik, när jag egentligen vill vara kvar på forumet med google i en flik bredvid.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vadå, har alla ni likadant? Det suger ju. ^_^

Mhmm, tycker även att det är sjukt störande att man skickas till fliken som är längst till höger när man stänger en annan.

Låt oss säga att det ser ut såhär:

GTAsajten - Google - Humorlänk som jag har klickat upp med scrollhjulet från GTAsajten

Stänger jag humorlänken så skickas jag till Google, trots att jag senast var på GTAsajten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

^_^

:unsure:

Mhmm, tycker även att det är sjukt störande att man skickas till fliken som är längst till höger när man stänger en annan.

GTAsajten - Google - Humorlänk som jag har klickat upp med scrollhjulet från GTAsajten

Stänger jag humorlänken så skickas jag till Google, trots att jag senast var på GTAsajten.

Så är det inte för mig! :unsure:

Jag har visserligen något tabb-plugin, men jag tror inte det har med det att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det beror ju på om man har klickat runt bland flikarna eller inte.

Är man inne på GTAsajten, sedan scroll-klickar man på en länk, läser inne i den fliken som då öppnas, och sedan stänger fliken. Då kommer man ju tillbaka till GTAsajten.

Om man däremot är inne på GTAsajten, scroll-klickar på en länk och sedan går till en tredje flik och kikar, innan man går tillbaka till fliken man öppnade ocih kryssar den. Då kommer man till närmaste fliken åt höger. (Om fliken man är på är längst åt höger så blir det fliken närmast åt vänster.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor