Tweak Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Hej! När jag ska gå in på mina bokmärken öppnar jag dem i flikar, men mitt problem är att jag också åker in i den fliken jag just öppnat, när jag egentligen vill vara kvar i min gamla. Det är jobbigt. Hur gör jag så att det inte är så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Klicka med scrollhjulet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 (redigerad) Klicka med scrollhjulet. Jag kanske var otydlig, men det är självklart det jag gör. Då öppnas bokmärket i en ny flik och den öppnas. Jag vill att den bara ska lägga sig och vänta, så jag kan klicka vidare bland bokmärkena. Som det är nu stängs bokmärkelistan och fliken som är uppe är den jag klickade på med scrollhjulet. Alltså. Låt säga att jag har forumet uppe. Jag vill gå in på google. Klickar med scrollhjulet på det bokmärket, och då skickas jag till google, som öppnats i en annan flik, när jag egentligen vill vara kvar på forumet med google i en flik bredvid. Redigerad 16 augusti, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Tools > Options > Tabs > When I open a link in a new tab, switch to it immediately Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Tools > Options > Tabs > When I open a link in a new tab, switch to it immediately Tänkte skriva den också, men det funkar inte för mig. Samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Tools > Options > Tabs > When I open a link in a new tab, switch to it immediately Tänkte skriva den också, men det funkar inte för mig. Samma sak. Dock gäller det bara för länkar som är på hemsidor, inte bokmärkesfältet. Vettefan om det går att fixa det ifrån bokmärkesfältet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Vadå, har alla ni likadant? Det suger ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Vadå, har alla ni likadant? Det suger ju. Mhmm, tycker även att det är sjukt störande att man skickas till fliken som är längst till höger när man stänger en annan. Låt oss säga att det ser ut såhär: GTAsajten - Google - Humorlänk som jag har klickat upp med scrollhjulet från GTAsajten Stänger jag humorlänken så skickas jag till Google, trots att jag senast var på GTAsajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Mhmm, tycker även att det är sjukt störande att man skickas till fliken som är längst till höger när man stänger en annan. Låt oss säga att det ser ut såhär: GTAsajten - Google - Humorlänk som jag har klickat upp med scrollhjulet från GTAsajten Stänger jag humorlänken så skickas jag till Google, trots att jag senast var på GTAsajten. Så är det inte för mig! Jag har visserligen något tabb-plugin, men jag tror inte det har med det att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Jag har alltid fått upp fliken jag var på innan när jag stänger en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Mhmm, tycker även att det är sjukt störande att man skickas till fliken som är längst till höger när man stänger en annan. Låt oss säga att det ser ut såhär: GTAsajten - Google - Humorlänk som jag har klickat upp med scrollhjulet från GTAsajten Stänger jag humorlänken så skickas jag till Google, trots att jag senast var på GTAsajten. Det beror ju på om man har klickat runt bland flikarna eller inte. Är man inne på GTAsajten, sedan scroll-klickar man på en länk, läser inne i den fliken som då öppnas, och sedan stänger fliken. Då kommer man ju tillbaka till GTAsajten. Om man däremot är inne på GTAsajten, scroll-klickar på en länk och sedan går till en tredje flik och kikar, innan man går tillbaka till fliken man öppnade ocih kryssar den. Då kommer man till närmaste fliken åt höger. (Om fliken man är på är längst åt höger så blir det fliken närmast åt vänster.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts