Tackleberry Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Jag har problem med ljudet vid uppspelning av filmer, det är irriterande lågt. Den enda spelare som har normal ljudnivå är Media Player Classic, i VLC och WMP m.fl. är det alldeles för lågt. Hur löser jag detta och vad kan det bero på? I vissa fall måste jag använda andra spelare än Media Player Classic, men det går knappt utan att behöva dra upp högtalarna på fullt och därigenom få med ett kraftigt brus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Kollat volyminställningarna i Windows? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 16 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Kollat volyminställningarna i Windows? Tack för din vilja att hjälpa till, självklart har jag kollat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Tack för din vilja att hjälpa till, självklart har jag kollat det. hur har det varit förut då? I vlc kan du öppna vlc>inställning. Där finns det standardvolym, testa höja den så kanske det blir bättre i vlc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 16 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 hur har det varit förut då? I vlc kan du öppna vlc>inställning. Där finns det standardvolym, testa höja den så kanske det blir bättre i vlc. Hur då förut? Det är inget som har hänt plötsligt, jag använder Media Player Classic i vanliga fall och nu har jag insett att jag måste använda WMP i vissa fall. I VLC funkar det bra, nu skulle jag gärna vilja få det löst i WMP också. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 hur har det varit förut då? I vlc kan du öppna vlc>inställning. Där finns det standardvolym, testa höja den så kanske det blir bättre i vlc. Bara jag som tycker att ljudkvaliteten blir lidande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Bara jag som tycker att ljudkvaliteten blir lidande? Aldrig testat, hittade det bara någon dag när kollade lite i inställningarna. I VLC, vet någon om man kan ha flera snabbknappar som ger samma komando? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts