MiRRe Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Edit: Om ni rankar NFS-spelen, hur skulle det se ut? Min rankning skulle nog se ut såhär: 1. Undercover 2. Most Wanted 3. Underground 2 4. Carbon 5. Underground 6. Hot pursuit ( älskade det, faktiskt det första NFS spelet jag spelade ) Way down Pro street. Kan inte ranka dom andra eftersom jag inte spelat dom :/ Inte riktigt säker över min lista, men for now. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 1. Underground 2. Underground 2 3. The Need for Speed (Nostalgi) 4. Carbon 5. ProStreet Har spelat Undercover för lite, men på rak arm skulle det hamna längst ner på listan, har inte spelat dom andra spelen så mycket heller för att kunna ranka dom, men inget NFS-spel kommer ju slå Underground. Läste att dom redan börjat utveckla nästa spel i serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 (redigerad) Edit2: Detta porsche var det jag tänkte på, men det fanns inte till PC såg jag nu. Now that's a fine example.. har det till gamla hederliga Playstation. ____ 1. NFS Underground 2. NFS Underground 2 3. NFS Most Wanted 4. NFS Porsche 2000 Har också spelat NFS Carbon men det är så kefft att det inte förtjänar att hamna på nr.5 ens även fasst jag inte spelat mer än 5 NFS. Redigerad 25 november, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Läste att dom redan börjat utveckla nästa spel i serien. Var läste du det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 (redigerad) 1. NFS Underground 2 2: NFS Porsche 3: NFS 3 4: NFS Carbon 5: NFS Undercover 6: NFS Most Wanted 7: NFS Pro Street 8: NFS Hot pursuit 2 9: NFS 2 SE 10: NFS Underground Alla dessa spel är spelade. Sen tror jag har väl kört andra också Redigerad 25 november, 2008 av Tikki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Var läste du det ? EA ser ju NFS som Madden så dem kommer mjölka ut ett varje år och folk kommer köpa dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 alltså .. fyfan vad lätt spel helt seriöst. Är det värt att fortsätta efter man har "klarat" alla jobb? dvs det sista med att ta fast chase ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Då vi håller på att lista så kan väl jag också göra det. 1. Need For Speed 2 SE 2. Need For Speed Hot Pursuit 3. Need For Speed Hot Pursuit 2 4. Need For Speed Pro Street 5. Need For Speed Underground Hatade egentligen hela Underground serien, Carbon och Most Wanted. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Var läste du det ? http://en.wikipedia.org/wiki/Need_for_Spee...XIII_.282009.29 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Need_for_Spee...XIII_.282009.29 Thanks, Undrar vad det ska handla om denna gången då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Hoppas på NFS Underground 3 FFS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Hoppas på NFS Underground 3 FFS! Agreed. Nu börjar man ju bli nyfiken =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Agreed. Nu börjar man ju bli nyfiken =P Håller med. NFS Underground 2 hade den rätta känslan de rätta styling sakerna. Tävlingarna allt. Det som gjorde spelet bra var att det fanns en massa styling funktioner som inte fanns med i de andra efter underground serien. Typ installera feta baslådor LCD tv i bagageluckan installera neon lysen i motorhuven under bilen till och med i bagageluckan. Du kunde måla visa delar i själva motorn. Sen kunde du välja vad du skulle måla också. Sen att man fick åka till olika bil handlare för att trimma styla installera special saker i bilen. Och det var ett stort plus! Efter Underground 2 så försvann dessa möjlig heter behövde bara åka till en handlare så fanns allt där. Sen försvann neon lysena från Most Wanted som gjorde att man inte fick den där street race känslan när man körde. Nej de senaste NFS spelen saknade det lilla extra som Underground 2 hade. Hoppas ni förstod vad jag menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Håller med. NFS Underground 2 hade den rätta känslan de rätta styling sakerna. Tävlingarna allt. Det som gjorde spelet bra var att det fanns en massa styling funktioner som inte fanns med i de andra efter underground serien. Typ installera feta baslådor LCD tv i bagageluckan installera neon lysen i motorhuven under bilen till och med i bagageluckan. Du kunde måla visa delar i själva motorn. Sen kunde du välja vad du skulle måla också. Sen att man fick åka till olika bil handlare för att trimma styla installera special saker i bilen. Och det var ett stort plus! Efter Underground 2 så försvann dessa möjlig heter behövde bara åka till en handlare så fanns allt där. Sen försvann neon lysena från Most Wanted som gjorde att man inte fick den där street race känslan när man körde. Nej de senaste NFS spelen saknade det lilla extra som Underground 2 hade. Hoppas ni förstod vad jag menade. Förstår vad du menar och håller med dig, underground 2 hade sjukt mycket najsiga saker som fick bilen riktigt personlig och nice och allt möjligt Hade också hoppats på ett underground 3 med konceptet från 2:an med alla styling möjligheter osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Tror inte dem kan få med den känslan man fick av Underground nu, har gått för lång tid och jag tror att alla andra NFS som kommit efter har gjort det svårare för dem att kunna dra fram ett lyckat Undergound. But then again, man kan bli positivt överaskad också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 (redigerad) Alltså.. jag har kört många race nu, tjänat lite pengar, köpt ny bil osv. Har gjort ett antal jobb, men några är kvar även fast jag vunnit dom. Vad mer ska jag göra? Edit: Jag kan inte spara till min profil står det när jag försöker spara. :hmm: Redigerad 27 november, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Edit: Om ni rankar NFS-spelen, hur skulle det se ut? 1. NFS Porsche Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts