Kebab Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Ska testa det här till PSP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Shut your mouth Har inte sett ett positivt inlägg från dig ännu, och det där gjorde inte saken bättre. Nå, vad förväntar man sig av en emo, cry scar cry scar cry scar, vi borde tillägna er ett eget spel Scar Cry. f.ö. vet jag inte om du är en emo, men du borde ändra lite attityd, and then you are good. Aight? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Har inte sett ett positivt inlägg från dig ännu, och det där gjorde inte saken bättre. Nå, vad förväntar man sig av en emo, cry scar cry scar cry scar, vi borde tillägna er ett eget spel Scar Cry. f.ö. vet jag inte om du är en emo, men du borde ändra lite attityd, and then you are good. Aight? Okej av det inlägget så ser jag att du är en av dem som gillar att tracka på emo's, vem har attitydsproblem nu? Men jag är inte emo men jag tror jag talar för hela emo kulturen när jag frågar; Scar Cry, kom du på det själv? You know you done fucked up right. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Urkass argumentation, jag föreslår att ni går tillbaka till att diskutera bilspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 (redigerad) Urkass argumentation, jag föreslår att ni går tillbaka till att diskutera bilspel. Har aldrig ogillat dig så jag säger det med ett tungt hjärta.. fuck off. Redigerad 20 november, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Okej av det inlägget så ser jag att du är en av dem som gillar att tracka på emo's, vem har attitydsproblem nu? Men jag är inte emo men jag tror jag talar för hela emo kulturen när jag frågar; Scar Cry, kom du på det själv? You know you done fucked up right. Se mig som du vill, accepterar inte någon kultur mindre än någon annan. Och det är ändå inte officiellt bekräftat att alla emos skär sig och gråter, personligen tror jag att jag accepterar mycket fler olika saker än dig (efter att ha läst dina inlägg mot GiZmo). Och ser inte dig som en sämre person heller bara för att jag inte gillar din attityd. Nåja.. Nog talat om saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Ska testa spelet snart, blir kul. Eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Se mig som du vill, accepterar inte någon kultur mindre än någon annan. Och det är ändå inte officiellt bekräftat att alla emos skär sig och gråter, personligen tror jag att jag accepterar mycket fler olika saker än dig (efter att ha läst dina inlägg mot GiZmo). Och ser inte dig som en sämre person heller bara för att jag inte gillar din attityd. Nåja.. Nog talat om saken. Shit jag tror mer än hälften på detta forum är mer accepterande än vad jag är så.... nog om saken. peace. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Spelade ett tag innan, svårt att slita sig från detta underbara spel Tycker faktiskt det är riktigt bra efter en stunds spelande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Har aldrig ogillat dig så jag säger det med ett tungt hjärta.. fuck off. Snälla...enough is enough. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Snälla...enough is enough. Sluta mata mig då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V-Master Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 sådär ja nu har man klarat ut spelet :Driktigt roligt spel svårt att sluta spela de nu blir de att leka runt i stan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 sådär ja nu har man klarat ut spelet :Driktigt roligt spel svårt att sluta spela de nu blir de att leka runt i stan Håller med det är svårt att sluta spela, men är inte spelet väldigt kort? Har redan klarat 47% och har spelat kanske 2-3h igår och 1½h idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V-Master Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Håller med det är svårt att sluta spela, men är inte spelet väldigt kort? Har redan klarat 47% och har spelat kanske 2-3h igår och 1½h idag. mja fast nu kör man te 94% å då kommer de sista uppdragen.. sen e storyn slut sen har man några race kvar sen kan man ju alltid kö de man redan gjort men visst storyn e inte så jätte lång tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 V-master körde du NFS undercover till PC eller PS3? Skulle du kunna markera på karta vart bil affärerna ligger. Sen en sak till kommer man få nåt Safe house eller kör man på gatorna hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 mja fast nu kör man te 94% å då kommer de sista uppdragen.. sen e storyn slut sen har man några race kvar sen kan man ju alltid kö de man redan gjort men visst storyn e inte så jätte lång tyvärr Okej, alltid lika synd med en kort story men vafan, man kan alltid spela om V-master körde du NFS undercover till PC eller PS3? Skulle du kunna markera på karta vart bil affärerna ligger. Sen en sak till kommer man få nåt Safe house eller kör man på gatorna hela tiden? Man får inget save house så vitt jag vet, inte ens efter 47% iaf, man kommer till garaget genom paus eller när man hittat/låst upp vissa affärer runt om, och man trycker paus, längst upp står det bilar och där är garaget, köpa nya bilar, styla osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V-Master Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 V-master körde du NFS undercover till PC eller PS3? Skulle du kunna markera på karta vart bil affärerna ligger. Sen en sak till kommer man få nåt Safe house eller kör man på gatorna hela tiden? ja körde te ps3.. man får inge safe house å garagen får man allt eftersom ju längre in i spelet man kommer å för att komma te garagen så antingen trycker man upp kartan eller kan man bara gå in i menyn å sen gå te garaget.. så allt låses upp ju längre in i spelet du kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Spelade spelet hos en vän för någon dag sedan, tyckte faktiskt spelet sög rätt hårt, tyvärr, jag har alltid gillat NFS-serien, men detta var verkligen enformigt, knappt några alternativa vägar, dom har gjort ett ProStreet, fast i stan, tycker jag. Jag spelade till Xbox360, men skillnaden mellan deras och PS3 kan ju inte vara speciellt stor eller? Kan dom bara inte gå tillbaks och vidareutveckla Underground delarna igen? Nej mina årliga bilspelspengar går i år till Midnight Club LA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Håller med att NFS undercover blir enformigt. Sen håller jag med att de kan iallafall skapa NFS Underground 3. Har börjat nyss med NFS underground 2 och ska köra genom det. Älskar verkligen det. Ett av de bästa i serien sen porsche också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 (redigerad) Har bara spelat ~30 min, men än så länge verkar det bra. Får fortsätta lite imorrn och se om det håller samma klass. Edit: Om ni rankar NFS-spelen, hur skulle det se ut? Har bara spelat Underground och Underground 2 på dator (och undercover nu då), och sen Porche-någonting till Playstation. Porche till Playstation ligger fortfarande varmt om hjärtat, finns samma till dator? Edit2: Detta porsche var det jag tänkte på, men det fanns inte till PC såg jag nu. Edit 3: Fan vad kasst jag läser, fanns ju visst. Redigerad 24 november, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts