Merkky Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Vi älskar alla offtopic.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Själv vill jag tillbaka till Hot Pursuit 2. Efter det spelet gick det utför. !!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2008 Ny film släppt till NFS undercover När Need for Speed: Undercover lanseras är det sjätte året i rad som EA lyckas pricka in november som releasemånad. Denna gång är de klassiska polisjakterna tillbaka och just detta är temat i ett nytt filmklipp som vi lagt vantarna på. Undercover lanseras till ungefär alla format den 20 november. Och om trenden håller i sig kommer det inte bli några förseningar. Trailer NFS Undercover trailer Ser jävligt nice ut faktist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 10 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2008 Står kvar vid att Porsche 2000 var det bästa i serien och att det har börjat bli lite för mycket street-stuk över det. Men men, vi får väl se hur det här blir, kan väl knappast bli sämre än ProStreet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2008 Längtar smått efter detta spel faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V-Master Skrivet 12 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2008 har bokat detta spel te ps3 nu iaf blir kul å se hur detta kommer bli ser ju ganska bra ut iaf.. fast de man saknar från underground me var styling möjligheterna då fanns de massa olika kjolar kunda välja en sort fram en annan på sidan å en helt annan bak.. å so i de senaste så blir de ett helt kjolpaket sen att man kan gö om de lite men de e ju värdelöst sen att man kunde bygga ljug i underground var ju ett + me så de saknar man som fan men men får la se hur de här kommer bli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 12 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2008 Gameplay trailern på gametrailers, uscha för bilfysiken. Alla bilar verkar svänga för snabbt och för enkelt, titta för er själva. Men jag längtar ändå lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 12 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2008 Gameplay trailern på gametrailers, uscha för bilfysiken. Alla bilar verkar svänga för snabbt och för enkelt, titta för er själva. Men jag längtar ändå lite. Såg den videon precis, tycker som du säger ang bilfysiken. Dock så längtar jag ändå lite smått till realesen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 19 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2008 Releasen är imorgon, men som många kanske vet har det redan läckt ut. Ni som har skaffat spelet redan, vad tycker ni om det? Motsvarar det era förväntningar? Själv tycker jag att det känns lite som Most Wanted 2, fast med alla stylinginslag från ProStreet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 19 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2008 Själv köper man det till ps3 imorgon, hoppas att det kan leverera, men vi får se imorron Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 19 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2008 (redigerad) Själv köper man det till ps3 imorgon, hoppas att det kan leverera, men vi får se imorron Inte för att recensioner ska betyda mycket men; Gametrailers: HD/SD Gamereator: Recension IGN: Recension NFS Most Wanted 1.5. Skaffa Midnight Club istället eller fan GRiD. Redigerad 19 november, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2008 Själv köper man det till ps3 imorgon, hoppas att det kan leverera, men vi får se imorron NEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJ! Vad du än gör, köp det inte. Det är sjukt dåligt. Har spelat i ungefär 3 timmar idag (tänkte att jag faktiskt skulle ge spelet en chans) och det är mycket sämre än både Carbon och Pro Street. Usch och tvi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2008 (redigerad) Själv så såg jag inge fel på detta spel. Dock så har jag inte testat så mycke pga det gick knappt att spela när ja hade virus i datorn så jag har formaterat om datorn för att få bort viruset. Tänkte ändåså formatera datorn igen senare så man har lite mera plats över tills IV kommer. Så jag ska snart testa det igen. Redigerad 19 november, 2008 av Tikki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 19 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2008 Till skillnad från en del här så älskade jag most wanted och absolut hatade pro street, ser sjukt mycket fram emot imorgon och jag tänker köpa det trots alla kassa recensions betyg, håller ändå aldrig med dom =P Dessutom köper jag på gamestop så skulle det inte falla mig i smaken så lämnar jag tillbaka det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2008 Till skillnad från en del här så älskade jag most wanted och absolut hatade pro street, ser sjukt mycket fram emot imorgon och jag tänker köpa det trots alla kassa recensions betyg, håller ändå aldrig med dom =P Dessutom köper jag på gamestop så skulle det inte falla mig i smaken så lämnar jag tillbaka det Spelet är... Uhm... Långt ifrån lika bra som Most Wanted var. Men men, ditt val. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 19 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2008 Till skillnad från en del här så älskade jag most wanted och absolut hatade pro street, ser sjukt mycket fram emot imorgon och jag tänker köpa det trots alla kassa recensions betyg, håller ändå aldrig med dom =P Dessutom köper jag på gamestop så skulle det inte falla mig i smaken så lämnar jag tillbaka det Du gör vad du vill men det är synd med bilspel som Burnout 5, GRiD och Midnight Club L.A ute på marknaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 19 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2008 Såg på gametrailers att det var probem med FPS:en. Är det på PC versionen också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2008 Såg på gametrailers att det var probem med FPS:en. Är det på PC versionen också? Yes. Fast det går att ordna till, iaf lite grann. Jag har en 4-kärnig processor och jag fick stänga av 3 av mina 4 kärnor för att slippa en del av det. Som sagt, ingen höjdare till spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2008 Det enda sättet att få till ett bra NFS är att EA jobbar lite extra med NFS serien. Istället för att släppa ett NFS spel om året men jag vill ha NFS Underground 3. Hoppas de lägger ner mera tid på nästa NFS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 19 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2008 Spelet är... Uhm... Långt ifrån lika bra som Most Wanted var. Men men, ditt val. Tänker ge det ett försök definitivt. Du gör vad du vill men det är synd med bilspel som Burnout 5, GRiD och Midnight Club L.A ute på marknaden. Okej för att göra saken klart så gillar jag varken GRiD eller MCLA, faller bara inte mig i smaken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts