Boomer Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 - Vi har polisjakter med i vår nya addition till NFS serien, nu har vi minsann återvänt till rötterna När ska EA sluta leverera nya medelmåttiga skitspel till NFS serien årligen? När folk slutar köpa dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 När folk slutar köpa dom? Skulle det leda till förbättring av nya NFS spel? De har inte det i åtanken längre. Skit säljer bra tydligen. Folk verkar nöja sig med skitet. Då fortsätter man producerar skit. Tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Skulle det leda till förbättring av nya NFS spel? De har inte det i åtanken längre. Skit säljer bra tydligen. Folk verkar nöja sig med skitet. Då fortsätter man producerar skit. Tyvärr. Öh? Jag sa ingenstans att det skulle förbättra något, jag svarade helt enkelt på din dumma fråga. När ska EA sluta leverera nya medelmåttiga skitspel till NFS serien årligen? Dom kommer sluta med sina NFS spel när folk slutar köpa dom, så länge det säljs så kommer dom fortsätta med dom. Det är en väldigt dum strategi att sluta tillverka något när man kan tjäna pengar på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Saknar också underground men detta kan ju bli bra (?!) Men får väl se när det kommer lite mer.. who knows. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Det handlar om kvalitet. Iofs sant, good point. ... och framför allt: Vår heder. Man skäms ju som fan att gå omkring i en spelaffär och se NFS: XVXVXIIXVI ligga i hyllan. Heder! , om spelbranschen pa nagot satt gor att du tappar heder maste du nog ga ut och ta en promenad istallet for att sitta hemma och spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Jag vet ingenting om NFS, men skulle någon kunna vara snäll att förklara varför underground var så bra jämfört med skiten dom spottar ut nuförtiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 (redigerad) Jag vet ingenting om NFS, men skulle någon kunna vara snäll att förklara varför underground var så bra jämfört med skiten dom spottar ut nuförtiden? Illegalt streetrace pa natten och mojligheten att freeroama mellan racen. kort och gott. Skulle vara najsigaste om dem hade en dag och natt cycle. Redigerad 19 augusti, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Emo det ja vet så har Most wanted och Carborn också freeroam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Emo det ja vet så har Most wanted och Carborn också freeroam. Grejen är att Underground var så simpelt också. Inga onödiga polisjakter man måste göra, eller störande vänner som envisas med att köra in i dig när du kör. Det var DU och sen motståndarna. Underground hade även alla de roliga racen i ett och samma spel. Drag race t.ex. som dom hade med i Most Wanted var ju så failure så att det inte finns. Det var inget 1/4 Mile där inte. Utan banorna kunde vara från ena sidan stan till andra, och ingen rak linje för den delen heller utan det var som om dom följt efter korna när dom format vägen. Driften i Carbon är konstig, men den fungerar. Av någon anledning så sladdar bilen otroligt mycket mer när man kör Drift än vanligt Race i Carbon, och det är något jag stör mig på. Även att dom införde den där slow motion grejen i de senare, visst det är inget man måste använda. Men finns den där så använder man den tillslut ändå, tar bort en stor del av utmaningen. Fast jag spelar hellre både Carbon och Most Wanted än det allra senaste Pro Street där det inte är NFS längre utan Legal Need for Speed. Sen får man ju inte glömma bort neon-lyset man kunde ha under bilarna. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Grejen är att Underground var så simpelt också. Inga onödiga polisjakter man måste göra, eller störande vänner som envisas med att köra in i dig när du kör. Det var DU och sen motståndarna. Underground hade även alla de roliga racen i ett och samma spel. Drag race t.ex. som dom hade med i Most Wanted var ju så failure så att det inte finns. Det var inget 1/4 Mile där inte. Utan banorna kunde vara från ena sidan stan till andra, och ingen rak linje för den delen heller utan det var som om dom följt efter korna när dom format vägen. Driften i Carbon är konstig, men den fungerar. Av någon anledning så sladdar bilen otroligt mycket mer när man kör Drift än vanligt Race i Carbon, och det är något jag stör mig på. Även att dom införde den där slow motion grejen i de senare, visst det är inget man måste använda. Men finns den där så använder man den tillslut ändå, tar bort en stor del av utmaningen. Fast jag spelar hellre både Carbon och Most Wanted än det allra senaste Pro Street där det inte är NFS längre utan Legal Need for Speed. Sen får man ju inte glömma bort neon-lyset man kunde ha under bilarna. <3 Ja jo nu när du säger det så har aldrig tänkt på det. Och håller med på neon-lyset att ja saknar neonerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Grejen är att Underground var så simpelt också. Inga onödiga polisjakter man måste göra, eller störande vänner som envisas med att köra in i dig när du kör. Det var DU och sen motståndarna. Underground hade även alla de roliga racen i ett och samma spel. Drag race t.ex. som dom hade med i Most Wanted var ju så failure så att det inte finns. Det var inget 1/4 Mile där inte. Utan banorna kunde vara från ena sidan stan till andra, och ingen rak linje för den delen heller utan det var som om dom följt efter korna när dom format vägen. Driften i Carbon är konstig, men den fungerar. Av någon anledning så sladdar bilen otroligt mycket mer när man kör Drift än vanligt Race i Carbon, och det är något jag stör mig på. Även att dom införde den där slow motion grejen i de senare, visst det är inget man måste använda. Men finns den där så använder man den tillslut ändå, tar bort en stor del av utmaningen. Fast jag spelar hellre både Carbon och Most Wanted än det allra senaste Pro Street där det inte är NFS längre utan Legal Need for Speed. Sen får man ju inte glömma bort neon-lyset man kunde ha under bilarna. <3 Agreed! Älskade neonet men sedan kom Most wanted och hade det inte... Tänkte okej ett spel är okej och sedan kom carbon... Tänkte wow äntligen neon igen med tanke att det var på natten men tusan heller... Har inte spelat NFS sedan Most wanted PGA big time failure på alla det senaste spelen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 (redigerad) Heder! , om spelbranschen pa nagot satt gor att du tappar heder maste du nog ga ut och ta en promenad istallet for att sitta hemma och spela. / Redigerad 19 augusti, 2008 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Emo det ja vet så har Most wanted och Carborn också freeroam. Tikki det jag vet sa var fragan angaende underground och jag svarade pa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Tikki det jag vet sa var fragan angaende underground och jag svarade pa det Varför skriver du inte med ÅÄÖ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Varför skriver du inte med ÅÄÖ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Varför skriver du inte med ÅÄÖ? For jag anser att dem tre bokstaverna ar satans verk.. tank efter sjalv, allt som har prickar ar daligt, vattkoppor t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 For jag anser att dem tre bokstaverna ar satans verk.. tank efter sjalv, allt som har prickar ar daligt, vattkoppor t.ex. Och övergångssignalsknapparna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 For jag anser att dem tre bokstaverna ar satans verk.. tank efter sjalv, allt som har prickar ar daligt, vattkoppor t.ex. Inte prickikorv (stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Inte prickikorv (stavning?) Du ar satans avkomma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Du ar satans avkomma. Fräknar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts