SilentViper Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 http://www.fz.se/bilder/arkiv/6/6oaxch8lngm0jbe2q9sviu73trpyf4dw.jpg Det har varit ovanligt tyst ovanligt länge om årets upplaga av [ Need for Speed]. Men i dag kom officiellt besked - som tidigare framspekulerat blir namnet Need for Speed: Undercover och precis som de föregående fem åren släpps det under andra halvan av november. I pressmeddelandet talas om att serien återvänder till rötterna, vilket rent konkret betyder polisjakter. Storyn tycks spela stor roll och den amerikanska skådespelerskan Maggie Q har en roll som Fbi-agent. Hon leder dig i jakten på ett gäng internationella förbrytare. Spelet släpps till alla nutida stationära och bärbara spelmaskiner, samt till mobiltelefoner av ej namngiven modell. http://www.fz.se/bilder/arkiv/6/6e9o4dgzw0t2injmy8rkblvhxcfp375s.jpg http://www.fz.se/bilder/arkiv/s/sb9cav58dzx2pufno0gmqy1t3e64ihjr.jpg Fan vad skönt att man kommer vara tillbaks där ute på gatorna och köra illegala street race. Längtar själv som fan efter detta och längtar tills ja får testa detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Illegala race när man är en undercover snut, yay. Nej, jag vill ha tillbaka Underground. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Illegala race när man är en undercover snut, yay. Nej, jag vill ha tillbaka Underground. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Illegala race när man är en undercover snut, yay. Nej, jag vill ha tillbaka Underground. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Illegala race när man är en undercover snut, yay. Nej, jag vill ha tillbaka Underground. You said it bro! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Need For Speed Porsche 2000 FTW! Detta kommer antagligen bli lika kasst som prostreet med 8x motion blurr n' shit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Illegala race när man är en undercover snut, yay. Nej, jag vill ha tillbaka Underground. Nä men man måste vilja ha tillbaka Underground. Sen ska man vänta tills chauffören går och köper munkar! ---------------- Jag är tveksam till det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 NFS2SE All over again please! Men seriöst, tveksam till detta, tyckte inte om Underground alls, så.. yeah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Själv vill jag tillbaka till Hot Pursuit 2. Efter det spelet gick det utför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Illegala race när man är en undercover snut, yay. Nej, jag vill ha tillbaka Underground. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Vet inte riktigt vad jag ska tro om det här. Men visst finns det en chans att det blir bra alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Illegala race när man är en undercover snut, yay. Nej, jag vill ha tillbaka Underground. The Fast and the furious. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Jag undrar hur soundtracket kommer vara , hoppas det kommer likna Underground 2 soundtracket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Jag undrar hur soundtracket kommer vara , hoppas det kommer likna Underground 2 soundtracket Mjo men hoppas själv på Need for speed Porsche älskar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Min favorit i serien är Porsche men Most Wanted var faktiskt väldigt bra också, detta liknar faktiskt MW lite på miljöerna och sånt, men jag är ändå ganska tveksam. det börjar likna FIFA och NHL-serien med ett nytt spel varje år, döp det till Need For Speed 09 istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 (redigerad) Min favorit i serien är Porsche men Most Wanted var faktiskt väldigt bra också, detta liknar faktiskt MW lite på miljöerna och sånt, men jag är ändå ganska tveksam. det börjar likna FIFA och NHL-serien med ett nytt spel varje år, döp det till Need For Speed 09 istället Håller med där. Börjar lessna på företag som pumpar ut spel såhär. EA kan gå och dränka sig eller något! Redigerad 16 augusti, 2008 av Yukoai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Håller med där. Börjar lessna på företag som pumpar ut spel såhär. EA kan gå och dränka sig eller något! Varfor, stor det dig att det star ett extra exemplar av ett bilspel i din lokala geek-handel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Varfor, stor det dig att det star ett extra exemplar av ett bilspel i din lokala geek-handel. Det handlar om kvalitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Det handlar om kvalitet. ... och framför allt: Vår heder. Man skäms ju som fan att gå omkring i en spelaffär och se NFS: XVXVXIIXVI ligga i hyllan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 - Vi har polisjakter med i vår nya addition till NFS serien, nu har vi minsann återvänt till rötterna När ska EA sluta leverera nya medelmåttiga skitspel till NFS serien årligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts