Arvid Skrivet 27 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2002 Jag undrar om det finns någon bra guide på nätet om hur man uppgraderar sin dator, t.e.x byter grafikkort, installerar hårddisk och sånt. Alla jag hittat var i grunden bara reklam för ett visst företags produkter. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Kanske du kan ha andvändning för http://www.64bits.se/guider/pcbyggarskola/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Hehe, efter tre år tror jag nog han har löst det problemet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Man vet ju aldrig med arvid Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Om man ska dra upp en tråd så ska det vara på detta sättet... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Nämen, den här tråden kommer jag inte ens ihåg att jag postade. Ja nog har jag löst problemet, för längesen. Numera är ju guider bara överflödiga när det gäller att bygga och uppgradera datorer. Du klarar dig från varning den här gången men var noga med att kolla datumet på trådar innan du drar upp dem i fortsättningen. *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts