Merkky Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Det kan fungera med; Start > Kör > services.msc > Wireless Zero Configuration > Högerklicka, Stoppa Vars på Vista? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Vars på Vista? Samma sak på Vista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Samma sak på Vista. Ingen kör på startmenyn där va? Jag ser inget, men jag kan vara efterbliven idag också. Förresten så tankade jag Vuze (Azureus) istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Hur uppdaterar man IMON? Jag kan inte ladda ner. Har satt uTorrent som undantag, har öppnat portar... så om inte uppdatera fungera, vad kan vara fel då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Ingen kör på startmenyn där va? Jag ser inget, men jag kan vara efterbliven idag också. Förresten så tankade jag Vuze (Azureus) istället. Mja, finns det en system32-mapp på Vista? Sök efter services.msc där ifall att. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Ingen kör på startmenyn där va? Jag ser inget, men jag kan vara efterbliven idag också. Öppna startmenyn och skriv "kör" i sökrutan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 (redigerad) Nu har ja ett problem gjort två torrents på µtorrent men det står inte att den seedar står bara ladda upp. Bild: Dom senaste gångerna ja har gjort torrent så står det seeda efter ja har skapat en torrent. Redigerad 18 augusti, 2008 av Tikki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Nu har ja ett problem gjort två torrents på µtorrent men det står inte att den seedar står bara ladda upp. Bild: Dom senaste gångerna ja har gjort torrent så står det seeda efter ja har skapat en torrent. Ska det inte stå ladda upp? Ingen förstår nog vad du menar, men om du har skapat torrents så måste ju människor ladda ner den. Och om du inte har öppna portar på routern men dom har så kan inte du ansluta till dom som har det. Så, nu är min hjärna uttömd på nätverksbabbel i en vecka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Nu har ja ett problem gjort två torrents på µtorrent men det står inte att den seedar står bara ladda upp. Bild: Dom senaste gångerna ja har gjort torrent så står det seeda efter ja har skapat en torrent. jag hade samma problem. För du laddar väl ner från "den" trackern som vi reggade oss på? För där blir det väldigt trögt att seeda har jag märkt. Släppte inte förräns inatt för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Ska det inte stå ladda upp? Ingen förstår nog vad du menar, men om du har skapat torrents så måste ju människor ladda ner den. Och om du inte har öppna portar på routern men dom har så kan inte du ansluta till dom som har det. Så, nu är min hjärna uttömd på nätverksbabbel i en vecka till. Asså det jag menade. Var att jag hade skapat en torrent nu dom där två och laddade upp dom. Och efter att ja hade skapat torrenterna så brukar det stå seeda efter man har skapat dom. Men såg att dom seedade nu. @Adrian G Det var fan skit torrents dom hade där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 (redigerad) Asså det jag menade. Var att jag hade skapat en torrent nu dom där två och laddade upp dom. Och efter att ja hade skapat torrenterna så brukar det stå seeda efter man har skapat dom. Men såg att dom seedade nu. @Adrian G Det var fan skit torrents dom hade där Du seedar ju på bilden också. Eller? Redigerad 18 augusti, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Förstår inte varför man ska ha den nyaste versionen när den bara resulterar i problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Förstår inte varför man ska ha den nyaste versionen när den bara resulterar i problem. Jag har änvänt den i lite över en månad tror jag. inte haft ett enda problem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Förstår inte varför man ska ha den nyaste versionen när den bara resulterar i problem. Jag har inte haft några problem förutom att jag fick lägga till utorrent.exe i exeptions-list. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Någon som har en installations fil till utorrent, Dem jag har hittat läggs inte till på start menyn, Utan jag har bara ikonen på skrivbordet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 (redigerad) µ, började sega som fan i går. kollade lite och hittade att de va fel port. nu idag får jag höra att vi har en ny router och troligen så är det inga portar öppnade på den. how? Redigerad 18 augusti, 2008 av Nik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 µ, började sega som fan i går. kollade lite och hittade att de va fel port. nu idag får jag höra att vi har en ny router och troligen så är det inga portar öppnade på den. how? http://www.portforward.com/english/routers...routerindex.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Lånar tråden då jag fått problem med utorrent igen. När jag startar utorrent, även ifall jag laddar ner eller inte, så funkar inte internet, och då menar jag att det är absolut OMÖJLIGT att gå in på några sidor. Det är som om utorrent verkligen tar ALL bandbredd. Har även det här problemet hemma på min stationära dator. Och sen använder den inte ens hela bandbredden när den laddar ner. Sitter på 2mbit på hotellet, men tankar bara i ~ 20 kb/s, när jag förut tankat fullt, ca 250 kb/sek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Har en fråga till om µTorrent ibland när jag tankar så visar den en röd pil som pekar neråt bild: Är det nåt jag behöver oroa mig för eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts