Jump to content

Problem med uTorrent

Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 53
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nu har ja ett problem gjort två torrents på µtorrent men det står inte att den seedar står bara ladda upp. Bild:

post-12619-1219019287_thumb.jpg

Dom senaste gångerna ja har gjort torrent så står det seeda efter ja har skapat en torrent.

Ska det inte stå ladda upp? :D Ingen förstår nog vad du menar, men om du har skapat torrents så måste ju människor ladda ner den. Och om du inte har öppna portar på routern men dom har så kan inte du ansluta till dom som har det.

Så, nu är min hjärna uttömd på nätverksbabbel i en vecka till.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har ja ett problem gjort två torrents på µtorrent men det står inte att den seedar står bara ladda upp. Bild:

post-12619-1219019287_thumb.jpg

Dom senaste gångerna ja har gjort torrent så står det seeda efter ja har skapat en torrent.

:D jag hade samma problem. För du laddar väl ner från "den" trackern som vi reggade oss på? För där blir det väldigt trögt att seeda har jag märkt. Släppte inte förräns inatt för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska det inte stå ladda upp? B) Ingen förstår nog vad du menar, men om du har skapat torrents så måste ju människor ladda ner den. Och om du inte har öppna portar på routern men dom har så kan inte du ansluta till dom som har det.

Så, nu är min hjärna uttömd på nätverksbabbel i en vecka till.

Asså det jag menade. Var att jag hade skapat en torrent nu dom där två och laddade upp dom. Och efter att ja hade skapat torrenterna så brukar det stå seeda efter man har skapat dom. Men såg att dom seedade nu.

@Adrian G

Det var fan skit torrents dom hade där :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså det jag menade. Var att jag hade skapat en torrent nu dom där två och laddade upp dom. Och efter att ja hade skapat torrenterna så brukar det stå seeda efter man har skapat dom. Men såg att dom seedade nu.

@Adrian G

Det var fan skit torrents dom hade där :D

Du seedar ju på bilden också.

Eller? B)

Redigerad av Pixiegnom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...

Lånar tråden då jag fått problem med utorrent igen.

När jag startar utorrent, även ifall jag laddar ner eller inte, så funkar inte internet, och då menar jag att det är absolut OMÖJLIGT att gå in på några sidor.

Det är som om utorrent verkligen tar ALL bandbredd.

Har även det här problemet hemma på min stationära dator.

Och sen använder den inte ens hela bandbredden när den laddar ner.

Sitter på 2mbit på hotellet, men tankar bara i ~ 20 kb/s, när jag förut tankat fullt, ca 250 kb/sek.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor