Tweak Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Tja. Hjälper min syster lite, kopierar helt enkelt in hennes egna text. Hjälp henne! "Hejsan! Jag är en tjej på 21 år som börjar plugga nu i höst och därför måste köpa en ny bärbar dator. Jag är inte så jättehemma på teknik och skulle behöva lite hjälp med just detta. Jag kommer använda datorn främst till studierna men även underhållning. Vill gärna ha relativt stor hårddisk, gärna 250 gb, och bra ramminne. Viktigt också med tv-ut så att jag kan koppla datorn till tv:n. Det är de viktigaste bitarna, märken osv spelar mig ingen större roll. Någon som kan rekommendera något bra? (Prismässigt siktar jag på runt 6000-7000..) Har kollat på både en Fujitsu Siemens dator och en HP, och även på Dells hemsida. Rent generellt, vilket av dessa märken är bäst? Någon som har ex en Fujitsu Siemens Amilo Pi 2540-001 eller HP dv51022EO eller Dell Inspiration 1525. Det är dessa 3 jag kollat på.. Men som sagt, är verkligen öppen för förslag. Tacksam för all hjälp!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Köp en Zepto. Dom är prisvärda som satan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Acer Extensa 5620-6266 - Core 2 Duo T5550 1.83 GHz - 15.4" TFT http://www.inet.se/datorer/baerbara/acer/ Extensa-delen längst ner. Jag har en sådan (med 1.83 GHz dualcore processor och 15.4" TFT-skärm) och är mycket nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts