maxx Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Hej! Tänkte tipsa er om mitt forum, där kan man skriva om allt möjligt. Skriv gärna vad ni tycker om sidan, vad jag ska lägga till och så. Gå in och kolla: http://allting.forum24.se/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Vilket forum var det som någon äggade ner totalt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Jag ÄLSKAR forumen. Elektronik Playstation 3 Övrig elektronik Sport OS Allsvenskan Övrig sport Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 (redigerad) Jag ÄLSKAR forumen. Elektronik Playstation 3 Övrig elektronik Sport OS Allsvenskan Övrig sport HHAHAHAHHAHA skulle PRECIS skriva det! OS, Allsvenskan och "Övrig sport" xD Likadant med PS3 och "övrig elektronik"... xD Har du A måste du ha B givetvis... Redigerad 15 augusti, 2008 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maxx Skrivet 15 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Har ju inte hunnit med att lägga upp så mkt än, startade sidan imorse. Ska fixa lite till. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 (redigerad) Har ju inte hunnit med att lägga upp så mkt än, startade sidan imorse. Ska fixa lite till. Nej, men det blir nog fina fisken ska du se. Lägg bara ner lite tid på det. och gör inte reklam på andra forum, för det är meningslöst. Folk är på forum A av en anledning och byter inte till forum B bara så där. Inrikta ditt forum på ett speciellt tema, tex Battlefield, sen vänta tills det kommer folk. =) Föst vill du ha dit folk, sen när man kommer dit och skriver lite så banas man!? Bra taktik gosse... Redigerad 15 augusti, 2008 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maxx Skrivet 15 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 (redigerad) Nej, men det blir nog fina fisken ska du se. Lägg bara ner lite tid på det. och gör inte reklam på andra forum, för det är meningslöst. Folk är på forum A av en anledning och byter inte till forum B bara så där. Inrikta ditt forum på ett speciellt tema, tex Battlefield, sen vänta tills det kommer folk. =) Föst vill du ha dit folk, sen när man kommer dit och skriver lite så banas man!? Bra taktik gosse... Det beror kanske på vad man skriver. Men mitt tema är ju allting. Du är välkommen tillbaka nu. Redigerad 15 augusti, 2008 av maxx Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Smart att bana när du bara har 1 registrerad användare^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maxx Skrivet 15 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Smart att bana när du bara har 1 registrerad användare^^ Han bara spamade. Har fixat så man måste vara inloggad för att skriva nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 (redigerad) Jag ska bli medlem Redigerad 15 augusti, 2008 av the-copy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Han bara spamade. Har fixat så man måste vara inloggad för att skriva nu. I helv*te att jag gjorde. Jag skrev ett inlägg i varje forum. Och inläggen var ofta svarade på dina trådar. Så vart spammade jag? Dessutom, man kan inte ha strikta regler förrens man komme rupp i medlemstal. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Du har blivit avstängd från detta forum. Kontakta webmastern eller administratören för mer information. Ja det var nog det sämsta jävla forumet jag varit med om. typ 20 avdelningar, en admin som bannar alla användare. Ja. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Ja det var nog det sämsta jävla forumet jag varit med om. typ 20 avdelningar, en admin som bannar alla användare. Ja. Är du din mamma? xD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 (redigerad) Är du din mamma? xD Men blev IPBANNAD också! Det var det värsta. Det där forumet kommer inte bli någon hit. EDIT: jag skulle vilja veta varför alla mina trådar blev borttagna. Gärna hänvisningar till regeln. Redigerad 15 augusti, 2008 av the-copy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Men blev IPBANNAD också! Det var det värsta. Det där forumet kommer inte bli någon hit. Finns en användare som heter: Jag-letar-efter-min-mamma nu!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Och jag som inte kommer in! Finns en användare som heter: Jag-letar-efter-min-mamma nu!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Du har blivit avstängd från detta forum. Kontakta webmastern eller administratören för mer information. Men då! fan va elakt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Du har blivit avstängd från detta forum. Kontakta webmastern eller administratören för mer information. Men då! fan va elakt! Maktgalen p12 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Maxx varför vart jag bannad?!?! Jag skrev ju inte någonting?!?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Maxx varför vart jag bannad?!?! Jag skrev ju inte någonting?!?! Han är en bajsbög Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts