Jump to content

Tips på forum

maxx
 Share

Recommended Posts

Jag ÄLSKAR forumen.

Elektronik

Playstation 3

Övrig elektronik

Sport

OS

Allsvenskan

Övrig sport

:o

HHAHAHAHHAHA skulle PRECIS skriva det! OS, Allsvenskan och "Övrig sport" xD

Likadant med PS3 och "övrig elektronik"... xD

Har du A måste du ha B givetvis...

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ju inte hunnit med att lägga upp så mkt än, startade sidan imorse. Ska fixa lite till.

Nej, men det blir nog fina fisken ska du se. Lägg bara ner lite tid på det. och gör inte reklam på andra forum, för det är meningslöst. Folk är på forum A av en anledning och byter inte till forum B bara så där.

Inrikta ditt forum på ett speciellt tema, tex Battlefield, sen vänta tills det kommer folk. =)

Föst vill du ha dit folk, sen när man kommer dit och skriver lite så banas man!?

Bra taktik gosse...

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, men det blir nog fina fisken ska du se. Lägg bara ner lite tid på det. och gör inte reklam på andra forum, för det är meningslöst. Folk är på forum A av en anledning och byter inte till forum B bara så där.

Inrikta ditt forum på ett speciellt tema, tex Battlefield, sen vänta tills det kommer folk. =)

Föst vill du ha dit folk, sen när man kommer dit och skriver lite så banas man!?

Bra taktik gosse...

Det beror kanske på vad man skriver. Men mitt tema är ju allting. :confused: Du är välkommen tillbaka nu.

Redigerad av maxx
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han bara spamade. Har fixat så man måste vara inloggad för att skriva nu. :confused:

I helv*te att jag gjorde. Jag skrev ett inlägg i varje forum. Och inläggen var ofta svarade på dina trådar. Så vart spammade jag?

Dessutom, man kan inte ha strikta regler förrens man komme rupp i medlemstal.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...