Erikho Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Läste precis på Finest.se att Paris Hilton blivit stämd... http://www.finest.se/articles/article.php?aid=1705 för att hon syns för lite i media... ?! WTF! Driver de eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 (redigerad) Känns inte som att det är hela historien - antagligen har hon haft ett kontrakt med nämnda filmbolag om att hon skulle visa upp sig och göra reklam, vilket hon enligt artikeln inte gjort. Alltså, kontraktsbrott? Edit: Ah, lite mer objektiv artikel, med typ hela historien. TT. Både Aftonbladet och Finest.se lämnar medvetet ut att det rör sig om ett kontraktsbrott i sina artiklar. Kass journalistik. Redigerad 15 augusti, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Läste precis på Finest.se att Paris Hilton blivit stämd... http://www.finest.se/articles/article.php?aid=1705 för att hon syns för lite i media... ?! WTF! Driver de eller? Döda Paris Hiltion! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Hoppas hon förlorar alla sina pengar, rakar av sig håret och blir anti-christ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Hoppas hon förlorar alla sina pengar, rakar av sig håret och blir anti-christ.Hoppas hon får AIDS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Hoppas hon HELT slutat visas i media. det räcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Hoppas att denna tråden blir låst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Hoppas att denna tråden blir låst. Varför då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Läste precis på Finest.se att Paris Hilton blivit stämd... http://www.finest.se/articles/article.php?aid=1705 för att hon syns för lite i media... ?! WTF! Driver de eller? Nej men titta vad gulligt. Din fragbitare. Du såg den på fragbite idag och valde att göra en tråd om det här. Passar bättre i humortråden. Old news förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Nej men titta vad gulligt. Din fragbitare. Du såg den på fragbite idag och valde att göra en tråd om det här. Märks att du är arg, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Nej men titta vad gulligt. Din fragbitare. Du såg den på fragbite idag och valde att göra en tråd om det här. Passar bättre i humortråden. Old news förresten. Öh, nej. Det är samma person. Han är en professionell forumkorspostare. Han hittar en massa konstiga trådämnen och postar på alla sveriges forum ungefär. Helt bisarrt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Märks att du är arg, ja. Ja. Det märks. Jag ber er alla om förlåtelse om jag beter mig dåligt, men ta inte skit från mig just nu. Ignorera bara. Öh, nej. Det är samma person. Han är en professionell forumkorspostare. Han hittar en massa konstiga trådämnen och postar på alla sveriges forum ungefär. Helt bisarrt. Ärligt? Okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 (redigerad) Ärligt? Okej. Alla "nyheter" och balla grejer han postar om länkas till några olika sidor som ni har märkt. Har snokat lite och alla dessa sidor verkar hänga ihop på ett eller annat sätt. Forummarknadsföring är ju... eh, effektivt? Redigerad 15 augusti, 2008 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Nej men titta vad gulligt. Din fragbitare. Du såg den på fragbite idag och valde att göra en tråd om det här. Passar bättre i humortråden. Old news förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Värst vad du sitter och får upp din postcount. Tycker det var bra att hon blev stämd. Usch vad jag inte gillar henne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 (redigerad) Värst vad du sitter och får upp din postcount. Tycker det var bra att hon blev stämd. Usch vad jag inte gillar henne! Hur mycket jag postar ska väll du skita i. edit: har ju inte skrivit på typ ett år Redigerad 16 augusti, 2008 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts