Jump to content

Paris Hilton stämd!

Erikho
 Share

Recommended Posts

Känns inte som att det är hela historien - antagligen har hon haft ett kontrakt med nämnda filmbolag om att hon skulle visa upp sig och göra reklam, vilket hon enligt artikeln inte gjort. Alltså, kontraktsbrott?

Edit: Ah, lite mer objektiv artikel, med typ hela historien. TT. Både Aftonbladet och Finest.se lämnar medvetet ut att det rör sig om ett kontraktsbrott i sina artiklar. Kass journalistik.

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läste precis på Finest.se att Paris Hilton blivit stämd... http://www.finest.se/articles/article.php?aid=1705 för att hon syns för lite i media... ?!

WTF! Driver de eller?

Nej men titta vad gulligt. Din fragbitare. Du såg den på fragbite idag och valde att göra en tråd om det här. Passar bättre i humortråden. Old news förresten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej men titta vad gulligt. Din fragbitare. Du såg den på fragbite idag och valde att göra en tråd om det här. Passar bättre i humortråden. Old news förresten.

Öh, nej. Det är samma person. Han är en professionell forumkorspostare. Han hittar en massa konstiga trådämnen och postar på alla sveriges forum ungefär. Helt bisarrt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Märks att du är arg, ja. :confused:

Ja. Det märks. Jag ber er alla om förlåtelse om jag beter mig dåligt, men ta inte skit från mig just nu. Ignorera bara.

Öh, nej. Det är samma person. Han är en professionell forumkorspostare. Han hittar en massa konstiga trådämnen och postar på alla sveriges forum ungefär. Helt bisarrt.

Ärligt? Okej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor