rlle Skrivet 10 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 det här e ett bra tips !! men detta e ett fusk...gör dodo fusket så han börjar flyga när kör snabbt.. då flyger han alltid in i buskarna och inanför staket ...och då kommer han aldrig ut!! då kan man lugnt köra inför målinjen hur är det fusket då?? vad är koden?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA Sweden Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 Nu ljuger du Joey det går inte att spränga hans bil den är "Everything-proof" och jag klarade uppdraget genom att blockera vägen med en lastbil vid polis stationen, det går göra med alla bilar som är stora och väger mycke han försöker ramma den men fastnar och när man klarat racet så snackar man ju med honom vid Malibu Club och sen kör han iväg men när jag körde till polis stationen så stog hans bil, och lastbilen, kvar men Hilray var borta mystiskt!!!!! du skrev precis som jag gjorde när jag klarade uppdraget. fast jag klarade det också på första försöket med en stor fet lastbil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 Nu ljuger du Joey det går inte att spränga hans bil den är "Everything-proof" och jag klarade uppdraget genom att blockera vägen med en lastbil vid polis stationen, det går göra med alla bilar som är stora och väger mycke han försöker ramma den men fastnar och när man klarat racet så snackar man ju med honom vid Malibu Club och sen kör han iväg men när jag körde till polis stationen så stog hans bil, och lastbilen, kvar men Hilray var borta mystiskt!!!!! aja men man kan skjuta sönder rutorna i allafall...hans bil kan tippa i allafall....och brinna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 Kunde du ta bilen då? Nej, men jag har hört att om man knuffar in bilen i ett av sina garage så öppnas dörrarna!!!!!! och om man gör det genom att Faila racet så kan man ju göa om det asa många gånger!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 Man kan ju göra en liknande sak på GTA3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2003 Man kan ju göra en liknande sak på GTA3. Vadå??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rlle Skrivet 13 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 aja men man kan skjuta sönder rutorna i allafall...hans bil kan tippa i allafall....och brinna... jag klarade det nu med fusket dodocar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 själv klarade jag det genom att jag bildade en liten trafikstockning, jag körde in i en bil från sidan så den snurrade runt medans en massa andra bilar körde in i den, efter det såg jag aldrig hillarys bil igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts