rlle Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 behöver hjälp!!! finns det någon som kan nåt bra tips om hur man klarar uppdraget the driver?? man ska ju vinna ett racinglopp mot en snubbe men det går ju inte att köra ikapp honom.... finns det inget fusk eller nåt förutom snabbare bil?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Försök bara att köra på honom så tar man lätt ledningen. Försök göra det i kurvorna då han snurrar mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Försök bara att köra på honom så tar man lätt ledningen. Försök göra det i kurvorna då han snurrar mer. det är en smart ide! jag tacklade honom rakt in i en husvägg och vann! såg honom en gång bakom mig men snutarna brassade rakt i honom.. en annan gång så vält han och bilen började brinna..han kröp ut och kuta därifrån men han var så seg att när bilen sprändes så blev det bara köttfärs kvar av honom!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Annars kan man ställa en snabbare bil längre fram och byta när man kommer dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Annars kan man ställa en snabbare bil längre fram och byta när man kommer dit. det testade jag men det kom nån typ och körde över mig och en annan gång så låg han typ 100 m framför mig när jag hade kommit in i den nya bilen.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 det testade jag men det kom nån typ och körde över mig och en annan gång så låg han typ 100 m framför mig när jag hade kommit in i den nya bilen.. :'( Förlåt men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Förlåt men... nej nej.. det var inget dumt menat det som jag skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 behöver hjälp!!! finns det någon som kan nåt bra tips om hur man klarar uppdraget the driver?? man ska ju vinna ett racinglopp mot en snubbe men det går ju inte att köra ikapp honom.... finns det inget fusk eller nåt förutom snabbare bil?? Pungterade has deck med uzin, och det hjäpte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Pungterade has deck med uzin, och det hjäpte. kan man få punka på hans däck?? jag sköt loss eller sönder hela bilen men jag vet inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Har varvat VC 3 gånger. Jag klarade "The driver" på första försöket alla gånger. PS: Jag skröt inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 nej nej.. det var inget dumt menat det som jag skrev. Vadå? Jag menade att jag skrattade åt att du blev överkörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
addePS2 Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 det e för många uppdrag som man klarar på första gången... det sista, "the job" var soft, asså... men neeeejj klara det på första eru snäll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 8 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2003 ställ en Cheetah vid trafikljusen lite längra fram och sen byt. sen är det bara att köra som en galning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 8 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2003 Vadå? Jag menade att jag skrattade åt att du blev överkörd. jaha...he he..det kom bara en ful bil och gorde ränder i backen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SEMi Skrivet 8 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2003 Saab är fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Telus Skrivet 9 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 det här e ett bra tips !! men detta e ett fusk...gör dodo fusket så han börjar flyga när kör snabbt.. då flyger han alltid in i buskarna och inanför staket ...och då kommer han aldrig ut!! då kan man lugnt köra inför målinjen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 det är en smart ide! jag tacklade honom rakt in i en husvägg och vann! såg honom en gång bakom mig men snutarna brassade rakt i honom.. en annan gång så vält han och bilen började brinna..han kröp ut och kuta därifrån men han var så seg att när bilen sprändes så blev det bara köttfärs kvar av honom!! Nu ljuger du Joey det går inte att spränga hans bil den är "Everything-proof" och jag klarade uppdraget genom att blockera vägen med en lastbil vid polis stationen, det går göra med alla bilar som är stora och väger mycke han försöker ramma den men fastnar och när man klarat racet så snackar man ju med honom vid Malibu Club och sen kör han iväg men när jag körde till polis stationen så stog hans bil, och lastbilen, kvar men Hilray var borta mystiskt!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 Nu ljuger du Joey det går inte att spränga hans bil den är "Everything-proof" och jag klarade uppdraget genom att blockera vägen med en lastbil vid polis stationen, det går göra med alla bilar som är stora och väger mycke han försöker ramma den men fastnar och när man klarat racet så snackar man ju med honom vid Malibu Club och sen kör han iväg men när jag körde till polis stationen så stog hans bil, och lastbilen, kvar men Hilray var borta mystiskt!!!!! Kunde du ta bilen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Telus Skrivet 9 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 nej...det går inte att ta bilen och det går inte heller att spränga den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 Äh, man behöver inte byta bil.. Kör bara rejset, nån gång gör han nått fel och då är det bara att utnyttja det! Försöka byta bilar är lönlöst. Jag klarade det på första försöket, om jag kommer ihåg rätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts