Jump to content

Tråden där vi postar häftiga filmer, bilder, etc

Jacker
 Share

Recommended Posts

Det här är ju bara sjukt:

Knyt din vänstra hand med tummen i den och tryck åt. Kör ner ett finger i halsen.

Ingen kräkreflex! Det fungerade på mig och mina reflexer går igång otroligt lätt vanligtvis.

Var lite osäker på att testa det framför datorn (ifall man råkar hulka upp kvällsmaten), men jag gjorde det ändå. Spydde inte. Spännande upptäckt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här är ju bara sjukt:

Knyt din vänstra hand med tummen i den och tryck åt. Kör ner ett finger i halsen.

Ingen kräkreflex! Det fungerade på mig och mina reflexer går igång otroligt lätt vanligtvis.

Minskad kräkreflex kanske. Det har säkert nåt att göra med samma mekanismer som att håll minskas om man knyter handen runt typ en sten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

<object width="560" height="345"><param name="movie" value="

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="345"></embed></object>

Poetic justice.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad i HELVETE!!

Seriöst, varning. Fattar inte att den finns på Youtube egentligen

http://www.youtube.com/watch?v=Pi1uQV4wJ0Q

Hmm. Enligt wiki äter unga elefanter ibland avföring för att få i sig rätt näring, så det kan ju vara det. Alternativt matar de inte elefanterna tillräckligt på det där zoot eller också har elefanten blivit lite knäpp pga inspärrningen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm. Enligt wiki äter unga elefanter ibland avföring för att få i sig rätt näring, så det kan ju vara det. Alternativt matar de inte elefanterna tillräckligt på det där zoot eller också har elefanten blivit lite knäpp pga inspärrningen.

Finns det verkligen näring i bajs? Tog för givet att det bara var slaggprodukter. :P

Får fan déjà vu-känsla här nu, tror att jag redan har frågat det på det här forumet. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns det verkligen näring i bajs? Tog för givet att det bara var slaggprodukter. :P

Får fan déjà vu-känsla här nu, tror att jag redan har frågat det på det här forumet. :lol:

Jaja, näring och näring.

"Young elephants, pandas, koalas, and hippos eat the feces of their mother to obtain the bacteria required to properly digest vegetation found on the savanna and in the jungle"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gatumålningen? :o

Oj vad coolt, den ser längre ut från avstånd än vad den egentligen är. Det är vanligt inom trafiken. Det är därför pilar som pekar höger, vänster och rakt fram innan korsning/rondell är avlånga. För att ögat tror från långt håll att pilen är ganska kort, när den egentligen är väldigt avlång. Just för att - som sagt - ögat inte uppfattar det från håll.

Har du inte fått lära dig det inför uppkörningen siana? Det fick jag lära mig, sedan höll jag ett muntligt tal om optik-illusion, där jag bland annat nämnde pilarna på vägen. Det slutade i ett MVG i svenska. :D D(Skola, på körskolan fick jag inte MVG i svenska.)

Morgonen efter-edit: Fan vad dryg ton jag hade i det här inlägget. :(

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor