GiZmo Skrivet 4 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2010 Det här är ju bara sjukt: Knyt din vänstra hand med tummen i den och tryck åt. Kör ner ett finger i halsen. Ingen kräkreflex! Det fungerade på mig och mina reflexer går igång otroligt lätt vanligtvis. Verkar som de funkar på mig också, mysko Good to know... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2010 Det här är ju bara sjukt: Knyt din vänstra hand med tummen i den och tryck åt. Kör ner ett finger i halsen. Ingen kräkreflex! Det fungerade på mig och mina reflexer går igång otroligt lätt vanligtvis. Var lite osäker på att testa det framför datorn (ifall man råkar hulka upp kvällsmaten), men jag gjorde det ändå. Spydde inte. Spännande upptäckt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2010 Det här är ju bara sjukt: Knyt din vänstra hand med tummen i den och tryck åt. Kör ner ett finger i halsen. Ingen kräkreflex! Det fungerade på mig och mina reflexer går igång otroligt lätt vanligtvis. Minskad kräkreflex kanske. Det har säkert nåt att göra med samma mekanismer som att håll minskas om man knyter handen runt typ en sten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 4 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2010 <object width="560" height="345"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="345"></embed></object> Poetic justice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 Funkade inte på mig. Placebo? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 Vad i HELVETE!! Seriöst, varning. Fattar inte att den finns på Youtube egentligen http://www.youtube.com/watch?v=Pi1uQV4wJ0Q Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 Vad i HELVETE!! Seriöst, varning. Fattar inte att den finns på Youtube egentligen http://www.youtube.com/watch?v=Pi1uQV4wJ0Q Just nu vet jag inte om jag ska skratta eller spy. Eftersom jag inte är på humör för att kräkas så knyter jag vänsterhanden skithårt just nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 Vad i HELVETE!! Seriöst, varning. Fattar inte att den finns på Youtube egentligen http://www.youtube.com/watch?v=Pi1uQV4wJ0Q Hmm. Enligt wiki äter unga elefanter ibland avföring för att få i sig rätt näring, så det kan ju vara det. Alternativt matar de inte elefanterna tillräckligt på det där zoot eller också har elefanten blivit lite knäpp pga inspärrningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 Hmm. Enligt wiki äter unga elefanter ibland avföring för att få i sig rätt näring, så det kan ju vara det. Alternativt matar de inte elefanterna tillräckligt på det där zoot eller också har elefanten blivit lite knäpp pga inspärrningen. Finns det verkligen näring i bajs? Tog för givet att det bara var slaggprodukter. Får fan déjà vu-känsla här nu, tror att jag redan har frågat det på det här forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 Finns det verkligen näring i bajs? Tog för givet att det bara var slaggprodukter. Får fan déjà vu-känsla här nu, tror att jag redan har frågat det på det här forumet. Äta bajs? Jajamänsan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 Äta bajs? Jajamänsan Jahapp, blir till att toalettdyka nästa gång jag gjort tvåan då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 6 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2010 Finns det verkligen näring i bajs? Tog för givet att det bara var slaggprodukter. Får fan déjà vu-känsla här nu, tror att jag redan har frågat det på det här forumet. Jaja, näring och näring. "Young elephants, pandas, koalas, and hippos eat the feces of their mother to obtain the bacteria required to properly digest vegetation found on the savanna and in the jungle" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2010 (redigerad) Kan säga att han som filmar filmar även för TV4 och är skit duktig hörde även från några att han håller på med en lång bil film med. Redigerad 10 september, 2010 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 10 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2010 uYnVXY2-_Cs sgaPeioy7jw&feature=related Kan säga att han som filmar filmar även för TV4 och är skit duktig hörde även från några att han håller på med en lång bil film med. Där var ju jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2010 (redigerad) Där var ju jag Haha vilken av alla Om du nu har vart med på en del bilträffar och samlingar på centralen så har jag säkert stött på dig om du inte är den personen jag tror du är. Men för vidare snack om detta så kan vi ta det i PM Redigerad 10 september, 2010 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2010 (redigerad) Redigerad 10 september, 2010 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2010 http://www.youtube.c...player_embedded Vad är det häftiga egentligen? Fattar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2010 Vad är det häftiga egentligen? Fattar inte. Gatumålningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2010 (redigerad) Gatumålningen? Oj vad coolt, den ser längre ut från avstånd än vad den egentligen är. Det är vanligt inom trafiken. Det är därför pilar som pekar höger, vänster och rakt fram innan korsning/rondell är avlånga. För att ögat tror från långt håll att pilen är ganska kort, när den egentligen är väldigt avlång. Just för att - som sagt - ögat inte uppfattar det från håll. Har du inte fått lära dig det inför uppkörningen siana? Det fick jag lära mig, sedan höll jag ett muntligt tal om optik-illusion, där jag bland annat nämnde pilarna på vägen. Det slutade i ett MVG i svenska. D(Skola, på körskolan fick jag inte MVG i svenska.) Morgonen efter-edit: Fan vad dryg ton jag hade i det här inlägget. Redigerad 12 september, 2010 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2010 Det coola är ju inte hur illusionen är uppbyggd, det begriper väl vem som helst. Det coola är att den inte är helt enkel att rita? Annars vill jag gärna se dig pröva lyckan med att rita en, käre eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts