Renard Skrivet 22 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2010 (redigerad) Nvmnd, fel tråd Och så en ny sida till råga på allt! DUH! Redigerad 22 juli, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2010 (redigerad) http://www.youtube.com/watch?v=haW6-sQfMdw This. 93 sekunder video för 0.3 sekunder irl. pretty fucking awesome. Redigerad 23 juli, 2010 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2010 Från den eminenta spelbildsbloggen GameOvr. Okej, sjukt. Du vet om att den där björnen eller vad det är står precis utanför mitt fönster? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2010 Okej, sjukt. Du vet om att den där björnen eller vad det är står precis utanför mitt fönster? Det är ju hunden från Duck Hunt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 24 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2010 This. 93 sekunder video för 0.3 sekunder irl. pretty fucking awesome. Coolt, men synd att man inte fick se den i vanlig tid för att få lite perspektiv på det hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 24 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2010 Coolt, men synd att man inte fick se den i vanlig tid för att få lite perspektiv på det hela. 0.3 sekunder kan bli lite trist o lägga in sådär bara. :L Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 24 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2010 0.3 sekunder kan bli lite trist o lägga in sådär bara. :L Nja, det tror jag inte. 2 sekunder film i början eller slutet för att få se hur länge blixten varade, alltså väldigt kort. Å andra sidan tar kanske 2 sekunder film väldigt stor plats eftersom det måste ha filmats med väldigt många bildrutor per sekund.. Jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 24 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2010 Nja, det tror jag inte. 2 sekunder film i början eller slutet för att få se hur länge blixten varade, alltså väldigt kort. Å andra sidan tar kanske 2 sekunder film väldigt stor plats eftersom det måste ha filmats med väldigt många bildrutor per sekund.. Jag vet inte.Ja menar du så så är det ju klart.. Men vill man se det händelseförlopp som går i slow slow slow slooooooowmotion så är det ju bara 0.3 sekunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2010 (redigerad) Jag förstår inte grejen med den där Duck Hunt bilden. De har klippt in huden från Duck Hunt i en riktig naturbild... so what? Är det jag som missar något? Edit: Är den gjord i cardboard kanske? Redigerad 24 juli, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 24 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2010 Jag förstår inte grejen med den där Duck Hunt bilden. De har klippt in huden från Duck Hunt i en riktig naturbild... so what? Är det jag som missar något? Edit: Är den gjord i cardboard kanske? Åååååååh..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2010 Jag förstår inte riktigt heller, men antar att det bara är ett roligt montage? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2010 Hunden är på riktigt i troligen trä och lär se riktigt tuff ut när man ser den rakt framifrån i samma vinkel som i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2010 Åååååååh..... Haha! Det var först när jag såg plankan som går från hundens rygg till ankan som jag började misstänka att den kanske inte var inklippt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2010 Det här är inget sådant där "fan-vad-häftigt-en-sådan-skulle-man-ha"- läge, utan jag VILL VERKLIGEN BYGGA MIG EN. Så jävla awesome! http://www.killsometime.com/videos/5608/Lego-Sniper-Rifle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2010 Det där var helt magiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2010 Jag önskar jag kunde posta den här länken i "Film-på-det-du-precis-köpt" istället. Men jävlar så coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2010 Det här är inget sådant där "fan-vad-häftigt-en-sådan-skulle-man-ha"- läge, utan jag VILL VERKLIGEN BYGGA MIG EN. Så jävla awesome! http://www.killsometime.com/videos/5608/Lego-Sniper-Rifle Undrar hur stor ritningspappret skulle vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=3uvUZbUwOiA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 25 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2010 Såg direkt på animationerna att det var cyriak som gjort den. Påminner om den här: http://www.youtube.com/watch?v=-3JCESdFNyw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts