Kebab Skrivet 30 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2010 Är inte direkt patriotisk av mig, men när jag ser det där önskar jag att Sveriges nationalsång inte var så lam... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 1 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 1 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2010 Är inte direkt patriotisk av mig, men när jag ser det där önskar jag att Sveriges nationalsång inte var så lam... Sovjetunionens nationalsång är ju helt klart den bästa nationalsången jag hört. Restecpah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 1 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2010 Sovjetunionens nationalsång är ju helt klart den bästa nationalsången jag hört. Restecpah. ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2010 http://upl.gizgiz.nu/files/1257428065.cigarsnscotch_dscf0831.jpg Awesome mal, yes? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 1 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2010 (redigerad) jJPmuPrs3IY ?? Precis, ja. Mal Cool, har du tagit bilden? Redigerad 1 maj, 2010 av Bebben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2010 Precis, ja. Cool, har du tagit bilden? noep Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2010 (redigerad) ?? Den är inte så. men den är verkligen mäktig. Redigerad 1 maj, 2010 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2010 [you tube]Sgd9nYqVz2s[/you tube] Ganska jävla episkt. Coolio, men jag hatar att opera alltid låter som om det går i helt fel tonart. Hon kunde lika gärna höjt en tonart eller sänkt fyra, det hade låtit lika fel ändå trots att man fattar att hon klarar rätt ordentligt svåra toner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2010 You can't hum while holding your nose closed. Hade fan inte tänkt på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 2 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2010 Vi satte upp en spontanmusikal i skolan under en lunch häromveckan. Det filmades såklart, och går att se här (pusha gärna om ni har konto!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2010 Vi satte upp en spontanmusikal i skolan under en lunch häromveckan. Det filmades såklart, och går att se här (pusha gärna om ni har konto!) Ruggit coolt. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 2 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2010 Vi satte upp en spontanmusikal i skolan under en lunch häromveckan. Det filmades såklart, och går att se här (pusha gärna om ni har konto!) Först tänkte jag "Vad fan ska det här föreställa egentligen". Sen vart det mer åt "AWESOME!" hållet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 3 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2010 Coolio, men jag hatar att opera alltid låter som om det går i helt fel tonart. Hon kunde lika gärna höjt en tonart eller sänkt fyra, det hade låtit lika fel ändå trots att man fattar att hon klarar rätt ordentligt svåra toner. Indeed, tycker denna version är sjukt grym (kanske bara är för att jag gillar fotboll?), önskar bara att den vore lite längre . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2010 Vi satte upp en spontanmusikal i skolan under en lunch häromveckan. Det filmades såklart, och går att se här (pusha gärna om ni har konto!) Haha, fan vad grymt! Jag trodde faktiskt att rektorn kom in och var arg på riktigt, det var verkligen trovärdigt ! Jag fick svar på den frågan hyfsat tidigt därefter. Starta en tråd istället, det här var ju coolio! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2010 Indeed, tycker denna version är sjukt grym (kanske bara är för att jag gillar fotboll?), önskar bara att den vore lite längre . Det där är min favoritversion också. Men det beror nog som sagt på att man gillar fotboll, speciellt engelsk. I princip alla som är insatta inom engelsk fotboll har någon gång haft den där som ringsignal på mobilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 3 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2010 Det där är min favoritversion också. Men det beror nog som sagt på att man gillar fotboll, speciellt engelsk. I princip alla som är insatta inom engelsk fotboll har någon gång haft den där som ringsignal på mobilen. Fungerar det bakvänt också? Är jag insatt i fotboll för att jag hade den som ringsignal en gång i tiden? *Hoppashoppas* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2010 Det där är min favoritversion också. Men det beror nog som sagt på att man gillar fotboll, speciellt engelsk. I princip alla som är insatta inom engelsk fotboll har någon gång haft den där som ringsignal på mobilen. Jag gillar verkligen inte fotboll, men det där är grymt mäktigt! Har haft den som ringsignal förr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2010 Fungerar det bakvänt också? Är jag insatt i fotboll för att jag hade den som ringsignal en gång i tiden? *Hoppashoppas* Det har jag ingen aning om, jag känner inte så många som inte följer PL då nästan alla mina kompisar är fotbollskompisar. De få som inte är fotbollsintresserade har inte haft den som ringsignal någon gång vad jag vet. Jag gillar verkligen inte fotboll, men det där är grymt mäktigt! Har haft den som ringsignal förr Men du är ju hockeyintresserad och gillar på så vis också mäktiga publikramsor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
95alexander95 Skrivet 3 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2010 Vi satte upp en spontanmusikal i skolan under en lunch häromveckan. Det filmades såklart, och går att se här (pusha gärna om ni har konto!) Sjukt cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts