Eudoros Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 Kul ni gillade den. Kan ni inte visa hur de blev. Jag få det inte att bli så jätte imponerande. Bara drar lite fram och tillbaka. Jag gjorde inget speciellt alls jag heller, men det duger bra som skrivbordsbakgrund för mig som vill ha det så minimalistiskt och stilrent som möjligt. http://pici.se/557795 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 (redigerad) Peta inte i näsan Jag såg titeln längst upp, jag stängde ner för att slippa kräkas. Redigerad 9 mars, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 Jag gjorde inget speciellt alls jag heller, men det duger bra som skrivbordsbakgrund för mig som vill ha det så minimalistiskt och stilrent som möjligt. http://pici.se/557795 Såntdär som är snyggast imo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 Kul ni gillade den. Kan ni inte visa hur de blev. Jag få det inte att bli så jätte imponerande. Bara drar lite fram och tillbaka. Tyckte det var najs med ett diskret litet mönster som bakgrund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Jag såg titeln längst upp, jag stängde ner för att slippa kräkas. Feeeeeeeeeeeeeeeegis, det är rätt häftigt faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 (redigerad) Feeeeeeeeeeeeeeeegis, det är rätt häftigt faktiskt. Om jag spyr får du komma och torka upp! Edit: Jag såg en sekund och höll på att kräkas. Tur för dig att jag inte gjorde det! Så ja, jag är en feeeeeeeeeeeeeeeegis, men en feeeeeeeeeeeeeeeegis som inte luktar spya Redigerad 10 mars, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 ...får ont i magen bara av att kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Haha, det kanske har funnits länge, men för mig är det ett nytt fenomen: The Balloon Bass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 (redigerad) http://www.youtube.com/watch?v=4qsWFFuYZYI...player_embedded Tog cirka 1500 timmar att göra denna film, fritiden smiskar oss alla! Redigerad 10 mars, 2010 av Logiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 FUCK YEAH!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 FUCK YEAH!! HAha! Precis som på GTA2 när man blåste runt i en pansarvagn och mejade ner allt i ens väg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 FUCK YEAH!! awesome. :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2010 (redigerad) Omg! Hitler utan mustasch! I lila kavaj! Redigerad 13 mars, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2010 Omg! Hitler utan mustasch! I lila kavaj! Värst vad han ser annorlunda ut! --------------- awesome. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 13 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2010 (redigerad) Det är exakt så man ska göra om man är trött på sin hemstad, inte flytta därifrån eller så. Riv skiten! Redigerad 13 mars, 2010 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2010 (redigerad) Omg! Hitler utan mustasch! I lila kavaj! Jag får lite Nixon/Reagan-vibbar, jag vet inte varför... edit: ...uppenbarligen för att han liknar dem lite. Jag tänker att jag sett det där mun-partiet på Reagan. Och Nixon... Ja, jag vet inte. Slickat hår kombinerat med pure evil? Redigerad 13 mars, 2010 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2010 Jag får lite Nixon/Reagan-vibbar, jag vet inte varför... edit: ...uppenbarligen för att han liknar dem lite. Jag tänker att jag sett det där mun-partiet på Reagan. Och Nixon... Ja, jag vet inte. Slickat hår kombinerat med pure evil? Nej då tänker du inte på Reagan. Du menar nog Ohly eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2010 Nej då tänker du inte på Reagan. Du menar nog Ohly eller så. Ja, du har rätt, det är ju så lätt att blanda ihop Reagan och Ohly. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2010 Ja, du har rätt, det är ju så lätt att blanda ihop Reagan och Ohly. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2010 Ja, du har rätt, det är ju så lätt att blanda ihop Reagan och Ohly. Då tänkte du fel med pure evil, för Reagan passar inte in i det facket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts