Henkibojj Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 En kaka till den som utan google och wikipedia vet vilket spel den är med i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 GTA : Vice City för fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 En kaka till den som utan google och wikipedia vet vilket spel den är med i. Trots att det var flera år sedan jag spelade spelet så minns jag musiken som om det var igår, och den där var helt klart med i Vice City! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 GTA : Vice City för fan! Trots att det var flera år sedan jag spelade spelet så minns jag musiken som om det var igår, och den där var helt klart med i Vice City! Korrekt! Jag tänkte iofs först att det var VCS inna jag kollade upp det eftersom det innehåller ganska mycket mer musik av det där slaget än vad VC gjorde, men hell! Det var ju rätt stad iallafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 Skillat, och roligt, och bra... Svensk är han också... http://www.youtube.com/watch?v=Pm9L60YBj3s http://www.youtube.com/watch?v=Pm9L60YBj3s Men, jag blir alltid lika förvånad när jag hittar någon video som har flera miljoner views och jag inte ens hört talats som den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 Alltså, är det jag som är efter eller har ni heller inte sett den här förr? Gjord 2007, till och med. Hur som helst... FUCKING AWESOME!! Finns en på Technologic också men den är inte lika bra. Går väl för fort antar jag, så man hinner inte se vad det står. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 Alltså, är det jag som är efter eller har ni heller inte sett den här förr? Gjord 2007, till och med. Hur som helst... FUCKING AWESOME!! De är rätt old, men fortfarande ruskigt coola! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 Jodu, den har nog de flesta sett Henki. Daft bodies bör du titta på också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 (redigerad) Jodu, den har nog de flesta sett Henki. Daft bodies bör du titta på också Fan, jag som skulle länka den! Redigerad 5 mars, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 6 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2010 Korrekt! Jag tänkte iofs först att det var VCS inna jag kollade upp det eftersom det innehåller ganska mycket mer musik av det där slaget än vad VC gjorde, men hell! Det var ju rätt stad iallafall! Ah, jag har aldrig spelat VCS så det hjälpte väl en aning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Hade Coldplays Chris Martin varit lite mer street, hade bra saker kunnat hända! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 (redigerad) Hade Coldplays Chris Martin varit lite mer street, hade bra saker kunnat hända! ... och detta är väl i ungefär samma genre... Redigerad 7 mars, 2010 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Skapa snygga bakgrunder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 (redigerad) Skapa snygga bakgrunder! Coolt! Det blev riktigt bra bilder med den! Redigerad 7 mars, 2010 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Skapa snygga bakgrunder! Tack, Vice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 Åtta delar, ger er bara första sedan hittar ni resten under "Related Videos" Jag tycker det var ganska häftigt att det gick så pass bra, men som sagt, dom kunde ha gjort det smartare med flera tecken än bara hosta för att inte väcka uppmärksamhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 Skapa snygga bakgrunder! Tack! Skitnajs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 Peta inte i näsan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 Peta inte i näsan euw euw euw euw euw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=g87A4ffxg98 Coolt! Det blev riktigt bra bilder med den! Tack, Vice! Tack! Skitnajs Kul ni gillade den. Kan ni inte visa hur de blev. Jag få det inte att bli så jätte imponerande. Bara drar lite fram och tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts