GiZmo Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 Ganska häftit att se båtarna komma in och styra runt o skit, högtrafikerat område http://www.liveleak.com/view?i=6db_1225080012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Här är en reklam som gick(går) i England hela tiden. Hur grym som helst. Kille åker vattenrutschkana genom staden [youtube-old]mQ1PeXPNCrM[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Här är en reklam som gick(går) i England hela tiden. Hur grym som helst. Kille åker vattenrutschkana genom staden Åh, fan vad tuff! Frihetskänsla i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Här är en reklam som gick(går) i England hela tiden. Hur grym som helst. Kille åker vattenrutschkana genom staden [youtube-old]mQ1PeXPNCrM[/youtube-old] Skulle inte säga nej till en sådan ride Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 Denna video är ju bara så himla häftig så det inte är sant! Jag blir bara glad av att se den. [youtube-old]zlfKdbWwruY[/youtube-old] Vill citera en kommentar som skrevs på YT till denna video som jag tycker var både aktuell och rolig This is how the world feels since Obama won! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 Denna video är ju bara så himla häftig så det inte är sant! Jag blir bara glad av att se den. Jag rös! Riktigt underbar, har bara sett de (två?) första filmerna innan.. Men den här var helt klart bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 Denna video är ju bara så himla häftig så det inte är sant! Jag blir bara glad av att se den. Rikitgt häftig video. Fast jag började faktiskt skratta lite när jag såg killen i röt vid 3:22. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 Denna video är ju bara så himla häftig så det inte är sant! Jag blir bara glad av att se den. [youtube-old]zlfKdbWwruY[/youtube-old] ´ Same here Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 7 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 Vet inte om jag har postat något han har gjort tidigare men: Speed painting. [youtube-old]dWoi1drIoHA[/youtube-old] http://www.youtube.com/user/macpulenta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 Det här tycker jag är .. ehm, vad ska man säga.. Man blir glad. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3726935.ab Och då menar jag det båda männen gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 Det här tycker jag är .. ehm, vad ska man säga.. Man blir glad. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3726935.ab Och då menar jag det båda männen gjorde. Jo, och det var ju kul att inte alla pengar gick till droger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 Passar både här och i humortråden, egentligen. Cop ghost rides the wip [youtube-old]Okpa_StzUcQ[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 Passar både här och i humortråden, egentligen. Cop ghost rides the wip Haha smart gjort där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 Dude... Now THAT'S fast! [youtube-old]wLnmvseCseI[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 10 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2008 Säga vad fan man vill om Volvo 740, man måste älska ljudet som hörs vid 0:03 - 0:04 [youtube-old]uK4Z8V461rI[/youtube-old] Visste inte riktigt var jag skulle posta en video som denna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Dude... Now THAT'S fast! [youtube-old]wLnmvseCseI[/youtube-old] Jag häpnar! trodde snubben skulle dra snabbt, men inte så snabbt. Jesus jävelberg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Tightare killar får man leta efter, heeelt sjukt! Platsar nästan under musiktips. [youtube-old]iP-86de-oUA[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Wow: [youtube-old]rs-jAImScms[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Wow: [youtube-old]rs-jAImScms[/youtube-old] Jävlar, där snackar vi en kvivk bil. Undar hur mycket hjulen går på bara dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Jävlar, där snackar vi en kvivk bil. Undar hur mycket hjulen går på bara dom eh. de är inte en något bra förare också? nä, bilen är ju allt som betyder nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts