FerkurZ Skrivet 27 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2010 clnozSXyF4k Visste att de fejkades men inte så jäkla mycket o.o Ganska mycket häftigare än den jävla kommunist apan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2010 Det är sådana filmer som får mig att reflektera över hur ofattbar rymden är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2010 Lite mer rolig än häftig kanske... underhållande, anyways! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 27 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2010 Lite mer rolig än häftig kanske... underhållande, anyways! Sjukt bra idé, fantastiskt genomförande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 27 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2010 Lite mer rolig än häftig kanske... underhållande, anyways! Underbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2010 (redigerad) Lite mer rolig än häftig kanske... underhållande, anyways! Precis som jag sagt hela tiden, alla poplåtar låter likadant! Nu är det bevisat! Redigerad 27 februari, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Visste att de fejkades men inte så jäkla mycket o.o Wow, blev lite deprimerad när jag såg det där. Finns rätt mycket mer på deras hemsida, de har ju bland annat 24 och där fanns det ett klipp från lite av det de fixat i säsong 9 (inga spoilers) och jag vet inte, det känns bara tråkigt på något sätt. Måste vara mycket svårare att vara skådespelare också, jämfört med när man faktiskt agerar vid de riktiga platserna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Precis som denna! Wow, blev lite deprimerad när jag såg det där. Finns rätt mycket mer på deras hemsida, de har ju bland annat 24 och där fanns det ett klipp från lite av det de fixat i säsong 9 (inga spoilers) och jag vet inte, det känns bara tråkigt på något sätt. Måste vara mycket svårare att vara skådespelare också, jämfört med när man faktiskt agerar vid de riktiga platserna. Fast det där pratade de om när de gjorde Avatar som i princip bara spelades in kring Green Screens. Skådespelarna liknade det vid att gå tillbaka till sin teatertid när man kanske bara hade typ en stol som rekvisita. Tror de kan tycka att det är rätt givande Precis som jag sagt hela tiden, alla poplåtar låter likadant! Nu är det bevisat! "MasterInfernoMusic (20 timmar sedan): Ozzy's 'Goodbye to Romance' does it as well." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Wow, blev lite deprimerad när jag såg det där. Finns rätt mycket mer på deras hemsida, de har ju bland annat 24 och där fanns det ett klipp från lite av det de fixat i säsong 9 (inga spoilers) och jag vet inte, det känns bara tråkigt på något sätt. Måste vara mycket svårare att vara skådespelare också, jämfört med när man faktiskt agerar vid de riktiga platserna. Fast då ser man ju även hur bra skådespelare de egentligen är som kan skådespela att vara på de platserna och det ser rent genuint ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Fast då ser man ju även hur bra skådespelare de egentligen är som kan skådespela att vara på de platserna och det ser rent genuint ut. Självklart är det så, men jag tycker ändå äktheten försvinner på något sätt. Kommer vi ens behöva skådespelare i framtiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Självklart är det så, men jag tycker ändå äktheten försvinner på något sätt. Håller med, kolla bara på Star Wars I-III! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Sådär skulle väl Buzz Lightyear se ut om han fanns på riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 2 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2010 http://osqledaren.se/media/2010/03/Bild-2.png Shit, vad han lär får ligga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2010 http://osqledaren.se/media/2010/03/Bild-2.png Shit, vad han lär får ligga. Hahaha! Han har en liten.. nvm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 2 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2010 Hahaha! Han har en liten.. nvm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2010 epic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 epic SIIIIICK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 (redigerad) OK Go har fan de coolaste musikvideosarna (gramatik?) i hela världen Redigerad 4 mars, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=DYktDghfoFMAZM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=DYktDghfoFM AZM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts