Djingis Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 vad är Lactate, mjölka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2010 (redigerad) Redigerad 2 januari, 2010 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2010 (redigerad) http://www.dump.com/2010/01/04/whats-chang...cade-1999-2009/ http://www.wimp.com/nutsillusion/ Redigerad 5 januari, 2010 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 Rätt tufft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 Rätt tufft. Slutet var otippat, och jag skrattade åt kommentatorns garv, den sista sekunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2010 (redigerad) 8bit + stopmotion + lego + skillz = ??? Redigerad 9 januari, 2010 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 9 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2010 8bit + stopmotion + lego + skillz = ??? Holy shit!!! Det där var den häftigaste videon på länge!!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2010 8bit + stopmotion + lego + skillz = ??? Har träffat han som gjort videon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 10 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2010 (redigerad) Kanske folk redan sett men känner att jag ändå måste bidra med denna Gå gärna igenom de lite kortare trådarna, speciellt Panda-tråden fattade jag tycke för Edit: Denna post var antagligen tänkt att hamna i humortråden... men men... Redigerad 11 januari, 2010 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
95alexander95 Skrivet 10 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2010 Kanske folk redan sett men känner att jag ändå måste bidra med denna Gå gärna igenom de lite kortare trådarna, speciellt Panda-tråden fattade jag tycke för Haha, snacka om att "Ahlgrens Bilar" tråden spårade ur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2010 Mycket imponerande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 14 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2010 Den där måste ju bara vara snabbspolad eller något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2010 Den där måste ju bara vara snabbspolad eller något Han har nog bestämt sig långt före dem kommer var dem ska vara. Man ser ju de 3 kommande brickorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2010 Den där måste ju bara vara snabbspolad eller något Nejdå, det är japaner vi snackar om. Som redan nämnt kan han se de tre nästkommande bitarna. Förutom det så kan han sätta en på "hold", t e x en bit som inte passar för tillfället eller om han vill spara på en avlång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2010 Jävligt vackert och imponerande! http://www.youtube.com/watch?v=t9BqgrhHhQE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2010 http://www.wimp.com/guyworld/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2010 http://www.wimp.com/guyworld/ Haha!! Häftigast var... jag vet inte vad, men min reaktion till videon var mycket intressant! Första halvan tänkte jag "gäsp, en tio år försenad imponera-på-internet-med-parkour-video som om man aldrig sett det förr", men efter det där tricket i köket med de färgade blocken blev det hur bra som helst! En del grejer hade man aldrig sett förr, till exempel det där klädtricket och stolstricket i slutet Jag tycker att imponera-videos har blivit så "OLD!" att man begär mycket mer av såna snubbar nuförtiden än man gjorde förr, och att kombinera olika saker som var imponerande förr gör det inte mer imponerande nu, bara tragiskt. Nya trick FTW, och det är det man ser i andra halvan. Första var bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts