Jump to content

Tråden där vi postar häftiga filmer, bilder, etc

Jacker
 Share

Recommended Posts

Mystiskt ljusfenomen i Norge

newPic_1417_jpg_1091388l_1143332_0.jpg

Säg vad ni vill, skratta mig rakt upp i ansiktet, kalla mig för idiot, men jag tror på fullt allvar att det är utomjordingar som försöker varna oss för att jorden håller på att dö. Skiter i er som säger att liv bara finns på jorden. Jag tar det här på allvar.

http://www.cnn.com/2009/WORLD/europe/12/10...ight/index.html

The Russian Defense Ministry has confirmed the Russian avy launched a Bulava ballistic missile on the same day, but has declined to make any connection with the lights seen over Norway.

It confirmed the missile was fired from the "Dmitry Donskoi" nuclear submarine, but would not comment on the submarine's location at the time of launch.

Man kan väl i stort sett säga att det var den ryska missilen som skapade det ovanliga skenet trots att den ryska försvarsministern inte vill bekräfta det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://www.cnn.com/2009/WORLD/europe/12/10...ight/index.html

The Russian Defense Ministry has confirmed the Russian avy launched a Bulava ballistic missile on the same day, but has declined to make any connection with the lights seen over Norway.

It confirmed the missile was fired from the "Dmitry Donskoi" nuclear submarine, but would not comment on the submarine's location at the time of launch.

Man kan väl i stort sett säga att det var den ryska missilen som skapade det ovanliga skenet trots att den ryska försvarsministern inte vill bekräfta det.

Ok, jag kan med glädje säga att jag har blivit överbevisad. Jag är öppen för allt, men jag söker hela tiden efter en logisk förklaring :). Jag var nog inte så tydlig på den punkten i mitt förra inlägg :D

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gröna små rymdmän som skickar domedagsvarningar med hjälp av ljussignaler till oss är inte vad jag kallar en logisk förklaring.

Men det är jag det... :mf_doof:

Det var inte det som var den logiska förklaringen dummer >_<! Den logiska förklaringen är att det var en rysk raket!

Jag gillar dig Vice :)

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var inte det som var den logiska förklaringen dummer >_<! Den logiska förklaringen är att det var en rysk raket!

Jag gillar dig Vice :)

Jag tror att han menar att ditt "jag söker alltid efter en logisk förklaring" inte riktigt går ihop med det du ursprungligen skrev.

"Säg vad ni vill, skratta mig rakt upp i ansiktet, kalla mig för idiot, men jag tror på fullt allvar att..."

"Jag tar det här på allvar."

Om du nu alltid söker efter en logisk förklaring, skulle du inte ha gjort det (och ganska länge också) innan du på fullt allvar trodde att det var utomjordingar som försökte varna oss för att jorden höll på att dö? :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor