Sniper Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 Det där är väl inte häftigt? Jättetrist ju. Jag håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 Det där är väl inte häftigt? Jättetrist ju. Oj, trodde tråden hette fascinerande filmer, bilder etc. Lol, mitt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/article6255076.ab Okej för att vara en allt för mood killer nu. "Häftig film" alltså inte WOOOOOW häftig utan mer wow häftig om man så säger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Mew Holy shit! Har loopat videon i en timme nu, låten är ju helt sjukt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Mystiskt ljusfenomen i Norge Säg vad ni vill, skratta mig rakt upp i ansiktet, kalla mig för idiot, men jag tror på fullt allvar att det är utomjordingar som försöker varna oss för att jorden håller på att dö. Skiter i er som säger att liv bara finns på jorden. Jag tar det här på allvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 (redigerad) Mystiskt ljusfenomen i Norge Säg vad ni vill, skratta mig rakt upp i ansiktet, kalla mig för idiot, men jag tror på fullt allvar att det är utomjordingar som försöker varna oss för att jorden håller på att dö. Skiter i er som säger att liv bara finns på jorden. Jag tar det här på allvar. Om det nu är utomjordingar, trots den oändligt lilla sannolikheten, varför skulle de varna oss genom att lysa upp blått på himlen och framför allt hur skulle de kunna ha en aning om att jorden håller på att "dö"? Varför skulle de ens bry sig? Redigerad 9 december, 2009 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Mystiskt ljusfenomen i Norge Säg vad ni vill, skratta mig rakt upp i ansiktet, kalla mig för idiot, men jag tror på fullt allvar att det är utomjordingar som försöker varna oss för att jorden håller på att dö. Skiter i er som säger att liv bara finns på jorden. Jag tar det här på allvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 (redigerad) Mystiskt ljusfenomen i Norge Säg vad ni vill, skratta mig rakt upp i ansiktet, kalla mig för idiot, men jag tror på fullt allvar att det är utomjordingar som försöker varna oss för att jorden håller på att dö. Skiter i er som säger att liv bara finns på jorden. Jag tar det här på allvar. http://pici.se/pictures/ymCYvLVWT.png DrStupid sa typ det jag också hade tänkt! Redigerad 9 december, 2009 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Mystiskt ljusfenomen i Norge Säg vad ni vill, skratta mig rakt upp i ansiktet, kalla mig för idiot, men jag tror på fullt allvar att det är utomjordingar som försöker varna oss för att jorden håller på att dö. Skiter i er som säger att liv bara finns på jorden. Jag tar det här på allvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Mystiskt ljusfenomen i Norge Säg vad ni vill, skratta mig rakt upp i ansiktet, kalla mig för idiot, men jag tror på fullt allvar att det är utomjordingar som försöker varna oss för att jorden håller på att dö. Skiter i er som säger att liv bara finns på jorden. Jag tar det här på allvar. Vad ni vill!? HAHA, idiot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Mystiskt ljusfenomen i Norge Säg vad ni vill, skratta mig rakt upp i ansiktet, kalla mig för idiot, men jag tror på fullt allvar att det är utomjordingar som försöker varna oss för att jorden håller på att dö. Skiter i er som säger att liv bara finns på jorden. Jag tar det här på allvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 http://pici.se/pictures/JfkKunpQM.jpg Till dig, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Lönt att skriva sådana inlägg när 95% av dina är precis som Kicken skrev, dubbel facepalm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 (redigerad) Sedan när är det här officiella flame-tråden? Äsch, glöm't. Redigerad 9 december, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Sedan när är det här officiella flame-tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
95alexander95 Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=IBD3fMNGI98 Säkert redan någon som sett denna video förr, men den är häftig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 (redigerad) Mystiskt ljusfenomen i Norge Säg vad ni vill, skratta mig rakt upp i ansiktet, kalla mig för idiot, men jag tror på fullt allvar att det är utomjordingar som försöker varna oss för att jorden håller på att dö. Skiter i er som säger att liv bara finns på jorden. Jag tar det här på allvar. http://www.svd.se/nyheter/utrikes/ljussken...sch_3915203.svd Redigerad 9 december, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=IBD3fMNGI98 Säkert redan någon som sett denna video förr, men den är häftig Ser rätt fake ut. Han borde ha hört tåget för länge sen samt att hans hopp ser väldigt konstigt ut. En vanlig människa "hoppar" inte ur vägen för ett tåg utan kastar sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2009 Ser rätt fake ut. Han borde ha hört tåget för länge sen samt att hans hopp ser väldigt konstigt ut. En vanlig människa "hoppar" inte ur vägen för ett tåg utan kastar sig. Ganska uppenbart att det är fake. Allt ser ju helt fuckat ut, det som ger upp det mest är ju som du säger mannens hörsel. Om han inte är helt döv eller blind måste han åtminstone sett eller hört något av de tre tågen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2009 Och det ska komma från dig! Hahahahahahaha! http://dl.getdropbox.com/u/309724/optical/pic-blivet.jpg Alltid lika cool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts