Jump to content

Tråden där vi postar häftiga filmer, bilder, etc

Jacker
 Share

Recommended Posts

[yo utube]jq27HtG7cC8[/yo utube]

Groovy. Jag klickade runt lite och såg denna:

...vilket i sig inte är särskilt häftigt, men kolla den domare som stoppar målvakten vid 0:08. Hur snabbt han ilar in i området och direkt stoppar Hasek, en rejäl bjässe med en fruktansvärd lust att klubba ihjäl nån på fläcken men som stoppas och motas bort av en liten domare utan skydd som ser så späd ut i jämförelse. Men tvärniten och bortmotningen triggar nåt väldigt primitivt i mig, sånt här är häftigt. Respekten för lag och ordning, både på spelplaner och i verkliga livet med poliser och militärmakt. På tre sekunder har domaren slirat in med rejäl hastighet, motat bort Hasek och går genast in i stora bråket vid sidan.

Lustigt nog tittade jag inte ens på den stora högen med folk utan snarare på domaren och Hasek. Kalla mig fånig, men jag tycker sånt är jävligt häftigt :D

--------

Booya. Samma sak här, antar jag, förutom att det är två teknikmonster som slåss med varandra i hög hastighet och till dramatisk musik. :D Kolla 3:39 till exempel, det är ju så det kniper till i brallorna :rolleyes:

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Groovy. Jag klickade runt lite och såg denna:

...vilket i sig inte är särskilt häftigt, men kolla den domare som stoppar målvakten vid 0:08. Hur snabbt han ilar in i området och direkt stoppar Hasek, en rejäl bjässe med en fruktansvärd lust att klubba ihjäl nån på fläcken men som stoppas och motas bort av en liten domare utan skydd som ser så späd ut i jämförelse. Men tvärniten och bortmotningen triggar nåt väldigt primitivt i mig, sånt här är häftigt. Respekten för lag och ordning, både på spelplaner och i verkliga livet med poliser och militärmakt. På tre sekunder har domaren slirat in med rejäl hastighet, motat bort Hasek och går genast in i stora bråket vid sidan.

Lustigt nog tittade jag inte ens på den stora högen med folk utan snarare på domaren och Hasek. Kalla mig fånig, men jag tycker sånt är jävligt häftigt :rolleyes:

--------

Booya. Samma sak här, antar jag, förutom att det är två teknikmonster som slåss med varandra i hög hastighet och till dramatisk musik. :D

Om du kollar här, 5:26 in i klippet så ser du spelaren i röd tröja, nr 23, Fabbe, som tror att det är en motståndare som puttar honom i ryggen.

Men ack så fel han har, och det syns att han fattar sitt misstag snabbt ^^

Misslyckandet efter 5:55 är också helt klart värd att se, fan vad fult. :D

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du kollar här, 5:26 in i klippet så ser du spelaren i röd tröja, nr 23, Fabbe, som tror att det är en motståndare som puttar honom i ryggen.

Men ack så fel han har, och det syns att han fattar sitt misstag snabbt ^^

[y outube]CwZcwUX8z9U[/yo utube]

Misslyckandet efter 5:55 är också helt klart värd att se, fan vad fult. :D

Hoooohh! :rolleyes: Lite synd att det var en annan domare som kom in, det hade varit fräckt om "offret" hade vänt sin ilskna sida till och inte hans kollega.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

V-vadå? Är de animerade? :mellow:

De där kan väl knappast vara animerade? Eller :), för i så fall är de de snyggaste animerade bilarna jag någonsin sett. De ser ju 100% verkliga ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor