Fiskaren Skrivet 17 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2008 Att åka tunnelbana i Japan youtubePWm8Lrp7-L[youtube Och jag som tyckte det var mycket folk i tunnelbanan i Tyskland efter/före Sverige mötte Paraguay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 17 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2008 Att åka tunnelbana i Japan [youtube-old]PWm8Lrp7-Lo[/youtube-old] Hahaha Tydligen finns det egna vagnar för kvinnor i Japan, eftersom männen står och gnider sig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2008 Haha, hur kan killen till höger INTE skruva på sig för att se klasskamraternas reaktioner? Det är inte första gången han gör det där direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2008 (redigerad) Att åka tunnelbana i Japan Kul om man hamnar någonstans längst in och ska ut först [youtube-old]M1fPlc0hv4Y[/youtube-old] Den killen är grym både på att beatboxa och på att sjunga. Redigerad 17 oktober, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Om man gillar poker så förstår man Daniel Negreanus storhet när han helt otroligt läser av vad andra har, vid ett flertal tillfällen! Helt insane! [youtube-old]WO8k47_lP0M[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Simply amazing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 (redigerad) Alltså, första handen är inte så svårt.. Knappast att nån kom in med så tidigt poss med 55, eller AA men sånn liten raise.. Och om nån nu av dem hade haft AA el 55 efter flop, så hade han försökt mjölkat med sin triss (om nån nu hade haft 55 eller AA) istället för å pusha som hon gjorde... Färg folden är inte heller så värst avancerad.. Han är absolut en av de bästa och roligaste pokerspelarna som finns. Hah, precis efter att ha skriv den här, hände en liknade hand mig, limp pot (otroligt dumt av han med AK) Jag floppar triss, A2 min bettar jag å AK synar. Turn, A2 bettar, AK återhöjer, jag pushar och båda synar. Redigerad 19 oktober, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maxx Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Att åka tunnelbana i Japan Hahahahha, tänk att ha det jobbet. Försöka få in alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Vänta lite, är det där damm/smuts man har använt som canvas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Vänta lite, är det där damm/smuts man har använt som canvas? Smutsig bakruta + konstnärlig talang = epic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Smutsig bakruta + konstnärlig talang = epic. Jag trodde det var en brödrost med Mona Lisa på, fatta inte det häftiga med det.. Men nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2008 Holy .. [youtube-old]qQhECkexmSI[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2008 Holy .. Skillad kille! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 21 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2008 UnclassicalPiano @ YouTube Sjukt grym kille som gör pianocovers på kända rock/metal-låtar. Inte för att jag tror att han lärt sig allt 'by ear' som han påstår, but still... awesome! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2008 Kul om man hamnar någonstans längst in och ska ut först På varje hållplats så går alla av, sen går de som ska vidare på igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2008 UnclassicalPiano @ YouTube Sjukt grym kille som gör pianocovers på kända rock/metal-låtar. Inte för att jag tror att han lärt sig allt 'by ear' som han påstår, but still... awesome! Varken särskilt grym eller orginell. Har två vänner med perfekt gehör som visserligen bor i olika länder men när den ena hälsar på brukar jag alltid få ihop dom att dra lite covers på piano alternativt fiol. Helt sjukt vad de två kan göra. Jag kan sätta på vilken låt som helst och efter tre-fyra lyssningar så kan de spela låten perfekt helt ur minnet. Den här snubben imponerade verkligen inte på mig i jämförelse med dom två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 22 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2008 Varken särskilt grym eller orginell. Har två vänner med perfekt gehör som visserligen bor i olika länder men när den ena hälsar på brukar jag alltid få ihop dom att dra lite covers på piano alternativt fiol. Helt sjukt vad de två kan göra. Jag kan sätta på vilken låt som helst och efter tre-fyra lyssningar så kan de spela låten perfekt helt ur minnet. Den här snubben imponerade verkligen inte på mig i jämförelse med dom två. Okej, men för mig som aldrig sett något liknande (som inte har två vänner med perfekt gehör alltså...) var det väldigt imponerande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Okej, men för mig som aldrig sett något liknande (som inte har två vänner med perfekt gehör alltså...) var det väldigt imponerande. nää. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Okej, men för mig som aldrig sett något liknande (som inte har två vänner med perfekt gehör alltså...) var det väldigt imponerande. Alltså, nä... i de flesta låtar har han ju bara ett simpelt baskomp med en ganska entonig melodi som låter väldigt 120-taktig (marschtempo). En drill här och där gör ju inte saken vassare och precis som P-C påpekade finns det ganska många människor i samma ålder som klarar av det där, bättre... men det har ju flera olika faktorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts