Jump to content

Tråden där vi postar häftiga filmer, bilder, etc

Jacker
 Share

Recommended Posts

Rene Higuitas Skorpionspark!

Han är ju bara för jävla cool!

Absolut ingenting mot dig, men det där är bara så uttjatat, då en väldigt stor majoritet tror att han gör den där räddningen "på riktigt". Saken är att domaren redan blåst av och Higuitas väljer då att ställa till med det där konsttycket. Visst, han gör räddningen, men det skulle inte blivit mål om han inte lyckades, utan han valde bara att snygga till det. Visst, det är fortfarande på riktigt, men enda anledningen varför han gjorde den var för att det var avblåst. Lite bakgrundsfakta bara :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Absolut ingenting mot dig, men det där är bara så uttjatat, då en väldigt stor majoritet tror att han gör den där räddningen "på riktigt". Saken är att domaren redan blåst av och Higuitas väljer då att ställa till med det där konsttycket. Visst, han gör räddningen, men det skulle inte blivit mål om han inte lyckades, utan han valde bara att snygga till det. Visst, det är fortfarande på riktigt, men enda anledningen varför han gjorde den var för att det var avblåst. Lite bakgrundsfakta bara :D

Det är ju en vänskapsmatch också. Jag tycker att det känns rätt uppenbart att ingen skulle göra den där sparken i ett läge "där det gäller". Sparken har ju inga direkta fördelar, den är bara snygg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Absolut ingenting mot dig, men det där är bara så uttjatat, då en väldigt stor majoritet tror att han gör den där räddningen "på riktigt". Saken är att domaren redan blåst av och Higuitas väljer då att ställa till med det där konsttycket. Visst, han gör räddningen, men det skulle inte blivit mål om han inte lyckades, utan han valde bara att snygga till det. Visst, det är fortfarande på riktigt, men enda anledningen varför han gjorde den var för att det var avblåst. Lite bakgrundsfakta bara :ermm:

Aha! Det visste jag inte! Thnx for the heads-up :).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser väl okej ut antar jag, tycker dock det skulle ha vart en större upgrade imo.

Enligt mina ögon så ser det ut att vara exakt som cryengine 2 fast med högre polycount, bättre sandbox och bättre animationer (tack gode gud). :ermm:

Häftig annars med klippen!

Har för mig att de satsat mera på att optimera motorn så mycket som möjligt för konsoler. Och måhända en klick extra på öhm, ljuseffekterna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor