Flaskan Skrivet 29 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2009 *bild* *bild* Varför postar jag bilder på en tiger? Jo, för att det är en målning, inget foto!.. Awesome Bakgrunden airbrushad, samma med grundfärgen på tigern, resten är målat med akrylatfärg(?) i små små penseldrag, enligt artisten tog det 2-3 veckor veckor att måla den, la ner några timmar om dagen. Fan vad coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2009 Förbannat häftig optisk illusion... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2009 Förbannat häftig optisk illusion... Sådär jätte häftig är den väl inte, men jag vart ganska så lurad första gången jag såg den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 7 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2009 Sådär jätte häftig är den väl inte, men jag vart ganska så lurad första gången jag såg den! Jag fattar inte förutom att hon i bakrunden visar röven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2009 Jag fattar inte förutom att hon i bakrunden visar röven. Titta igen, NOGA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2009 Jag fattar inte förutom att hon i bakrunden visar röven. Det är ingen röv, det är en arm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2009 Det är ingen röv, det är en arm. Hah, nu såg jag det också! Mindfuck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2009 Coola sjösättningar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2009 Tjejen som tar kortet har en cameltoe också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2009 Det är ingen röv, det är en arm. Haha! Fan så coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 8 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2009 Coola sjösättningar! Fy fan va dom lutar ibland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 8 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2009 Coola sjösättningar! 0:30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2009 Well, häftigt och häftigt, men ... lite i alla fall! http://na.se/misc/bildspel/insatsspel/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2009 Inte "häftig" intressant. http://www.youtube.com/watch?v=PqbQWxHIn4U Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2009 1 miljon fps! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2009 1 miljon fps! Ballt! Fast jag önskar att de kunde hitta på lite mer än att bara skjuta kulor i väggar/gelé. Hur gammal är filmen egentligen? Av kvalitén att dömma ser den gammal ut, men höghastighetskameror med 1 miljon FPS lär vara ganska moderna. Sedan står det ju 2009 över hela skärmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2009 Tycker att denna video både är coolt gjort och rätt jäkla skön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2009 Tycker att denna video både är coolt gjort och rätt jäkla skön! Fan va skön, gillar att dom tagit ifrån olika filmer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 13 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2009 Fan va skön, gillar att dom tagit ifrån olika filmer! Jag TROR det är hela grejen, lilla du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts