Marquis Skrivet 6 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2009 Vice. vice. vice., sluta F5:a Videofeber 24/7 och posta filmerna här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2009 http://macworld.idg.se/2.1038/1.238956/aug...ne-ar-snart-har Kanske har postats redan. Jag vill ha en iPhone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 6 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2009 http://macworld.idg.se/2.1038/1.238956/aug...ne-ar-snart-har Kanske har postats redan. Jag vill ha en iPhone. Fyfan vad mycket skit som kommer till iPhone Titta bara på plastbiten där du kan styra hunden, dom bara skiter ut saker, titta på iBeer, iFish, iPopcorn (eller iMunchie)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 6 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2009 Fyfan vad mycket skit som kommer till iPhone Titta bara på plastbiten där du kan styra hunden, dom bara skiter ut saker, titta på iBeer, iFish, iPopcorn (eller iMunchie)... jo, det blir ganska mycket då vem som helst kan göra en app. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2009 The more the merrier?! De flesta små apps är ju helt gratis, och om man nu inte vill ha något av de mindre appsen så är det ju bara att låta bli att skaffa dem. Jag förstår inte vad problemet är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 7 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2009 The more the merrier?! De flesta små apps är ju helt gratis, och om man nu inte vill ha något av de mindre appsen så är det ju bara att låta bli att skaffa dem. Jag förstår inte vad problemet är. Det är inget problem enligt mig men det är ju för mycket "random" grejor... Jag menar, vad är det för häftigt att ha en "rörlig bild" av popcorn som poppar och sedan häller ut det... Det har ingen mening what-so-ever... Visst, det gör inget att dom gör det men jävlar, det kommer fram vad som helst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2009 ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 7 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2009 ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2009 Det är inget problem enligt mig men det är ju för mycket "random" grejor... Jag menar, vad är det för häftigt att ha en "rörlig bild" av popcorn som poppar och sedan häller ut det... Det har ingen mening what-so-ever... Visst, det gör inget att dom gör det men jävlar, det kommer fram vad som helst... Det mesta är ju skoj i några minuter och då har det väl fyllt sitt syfte bra. Finns ju hur mycket mer sånt som helst till datorer i form av flash... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2009 Häftigt! En sån ska jag köpa!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 7 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2009 (redigerad) Häftigt! En sån ska jag köpa!!! Varför inte bara hålla i 2 st. fjärrkontroller? Edit: Jag säger bara wow http://www.youtube.com/watch?v=oGhkQqs-6qQ Redigerad 7 augusti, 2009 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2009 Varför inte bara hålla i 2 st. fjärrkontroller? Edit: Jag säger bara wow Ja jag säger oxå wow till det. Men till det här säger jag: WOOOW!!!! :lol: http://www.youtube.com/watch?v=64w8SHd9LEY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 7 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2009 Ja jag säger oxå wow till det. Men till det här säger jag: WOOOW!!!! :lol: http://www.youtube.com/watch?v=64w8SHd9LEY Damn , om det var riktigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 7 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2009 Damn , om det var riktigt! Tveksamt.. Det brukar vara rätt populärt att göra sådana reklamfilmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 7 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2009 Tveksamt.. Det brukar vara rätt populärt att göra sådana reklamfilmer. Klart den är fake. Han skulle ha fortsatt i en hög fart ur poolen i den hastigheten han har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 7 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2009 ...han hade dessutom alldeles för lite fart för att göra ett så långt hopp. Men den var väldigt välgjord, hursomhelst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2009 Varför inte bara hålla i 2 st. fjärrkontroller? Pratar fjärrkontroller till en precis som en personlig tränare? Inte? Tänkte det! JumpSnap är det bästa du kan hitta där ute när du ska bränna kalorier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 7 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2009 Pratar fjärrkontroller till en precis som en personlig tränare? Inte? Tänkte det! JumpSnap är det bästa du kan hitta där ute när du ska bränna kalorier. ?? Really? Det måste jag ha missat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2009 Pratar fjärrkontroller till en precis som en personlig tränare? Inte? Tänkte det! JumpSnap är det bästa du kan hitta där ute när du ska bränna kalorier. Det är ju skitsamma om den pratar elelr ej, det är endå en totalt onödig maskin. Du kan hoppa exakt samma hopp utan maskin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 7 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts